Wednesday, March 01, 2006

Sobeeee...

Sevgili n.e.y. tarafindan sobelenmisim ;-) meger blog aleminde de bu tur aktiviteler mevcutmus da benim haberim yokmus..

Yaptığım 4 iş:

1) 3 sene bayan giyimi (ceket, yelek, manto, pardesu) uzerine terzilik
2) Ic isleri bakanliginin bagimsiz mahkemesinde tercumanlik
3) Evden telefon ile Language Line sirketine tercumanlik
4) Valiz ticareti (Tahtakale'den aldigim sal,esarp,bonelerin tuccarligi)

Defalarca izleyebilecegim 4 film veya dizi:

1) Calikusu
2) Eski Turk filmleri ozellikle Ahmet Ozhan'in saray filmleri, yaprak dokumu, samanyolu vs..
3) Pretty Woman (Julia Roberts'in tum filmleri)
4) Sweet november (tahin'le birlikte yorumlar esliginde tekrar tekrar izleyebilirim ;-) )

Yasadigim 4 yer:

1) Eskisehir
2) Canim Istanbul'um
3) Sogut'e bagli olan koyum
4) Sisli puslu Londra

Izledigim 4 televizyon programi: (Su aralar)

TV seyretmiyorum..

Tatil icin gittigim 4 yer:

1) Turkiye'de dogu haric hemen hemen heryer (2005 Temmuz&Agustos; Ekinlik adasi, Bursa (uludag, Inegol, Oylat, sehir merkezi ve butun medrese&camiler)
2) Iskocya (Harika bir yer)
3) Avrupa'da bir cok sehir
4) Gecen yil Ocak'ta Paris&Disney Land

En sevdigim 4 yiyecek:

1) Bizim memleketin mercimek yahut nohut mantisi
2) Her tur tatli, cikolata, dondurma
3) Kilis lahmacun
4) Teneke kebabi ;-)

Hemen simdi olmak istedigim 4 yer:

1) Tabi Istanbul (kim istemez ki)
2) Yemyesil bir orman
3) Okyanus kenari
4) Dag basi

Sobelediğim 4 blogcu :

1) Kazim Mizrak
2) zootechnist
3) Ali Kahya
4) Cenk Unal

Listemde ki herkesi sobelemek isterdim..Her ne kadar kurallari sevmesemde uymak zorundayim sanirim ;-) Sectigim kisiler birbiri ile baglantili oldugu icin onlara da sira gelir diye dusundum..

7 comments:

Bâd-ı Sabâ said...

:-( ben saklanbaç oynamak istemiyorum ama (mızıkcılık yapar)

...

sabah erken kalkmalıyım, şimdi doğru yatağa, iyi geceler...

zootechnist said...

madem sobelendik o zaman çaresiz katlanacağız:))

Yaptığım dört iş:
1.İnşaatta işçilik
2.Torna atölyesinde presçilik
3.Lokantada garsonluk
4.Daimi olarak öğrencilik :))


Defalarca izleyebileceğim 4 film yada dizi:

1.Yedi Numara (dizi)
2.Çağrı (belki 50 defa izlemişimdir :)) )
3.70'lerde çekilen Türk filmleri...(özellikle de Adile Naşit ve Münir Özkul varsa)
4.Zaten hoşuma giden her filmi en az 4-5 defa seyrederim:))

Yaşadığım 4 yer:

1.Doğduğum ve tekrar döndüğüm Hatay
2.Sevdalı olduğum ve asla vazgeçemeyeceğim İstanbul
3.Zorunlu olarak Bandırma
4.Başka yerde meskun olarak bulunmadım.

İzlediğim 4 TV programı:

Ben de TV seyretmiyorum:))

Tatil için gittiğim 4 yer:

Esasında tatil amaçlı hiç bir yere gitmedim ama:
1.Kayseri
2.Bolu
3.Edirne
4.Şanlıurfa

En sevdiğim 4 yiyecek:

1.Kesinlikle mercimek çorbası
2.Biraz mecburiyetten de yesek döner dürüm:))
3.Tatlı olarak Aşure
4.Bunlar dışında özelikle sevdiğim bir şey yok.Helal dairede olduğu müddetçe her şeyi yer-içerim.


Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:

1.Elbette İstanbul(Bence de kim istemez ki:)) )
2.Konya (hep merak etmişimdir bir türlü kısmet olmadı gitmek)
3.Kutuplar (anlatılanlar gibi mi görmek isterdim)
4.Ay (Hakikaten dünya oradan çekilen resimler gibi mi acaba :)) )

cenkunal said...

Valla sobelenmek kelimesini okuyorum zaman zaman ama ne demek pek incelemedim.Gerçi yukardaki arkadaşın cevabına bakarsak bir takım sorulara cevap vermemiz gerekiyor galiba?
Öyle mi acaba?
Eğer öyleyse,zor sorular bunlar...
:-)

ladybird said...

Kazim bey mizikcilik kabul edilmiyor, secildiniz bir kere kacis yok ;-)

Yusuf, cevaplarin cok guzel tesekkur ederim yalniz yazmayi unutmusum; bunlari kendi blogunda yazman gerekiyor (kurallar boyleymis) ;-)

Ayrica sobelemek istedigin 4 blogcuyu secmen gerekiyor..Kolay gelsin..

cenk bey, ben de tam olarak bilmiyordum nasil sobelenildigini bugun hepberaber ogrenmis olduk ;-)

Cevaplar size cok kolay geldi sanirim.. isterseniz zor sorular da sorabilirim ;-)

tahin said...

"Sweet november (tahin'le birlikte yorumlar esliginde tekrar tekrar izleyebilirim ;-) )"

Sen izle, ben yorumlayayim:)
Ama bir kere daha o filmi izlemeye tahammul edebilecegimi sanmiyorum:D

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ladybird

Merhaba,

Kardeşim benim bloğa link vermişsin, sadece "Mızrak" ismini kullanırmısın (Şehnaz'ın bloğundaki gibi diyorum).

Çünkü bloğuma verdiğiniz link, "Kâzım" ismiyle beraber oldukça fazla dikkat çekiyor :-/

Eğer dikkat çekmeyecek bir şekilde linklerin font niteliğinde değişiklik yapmayı düşünürseniz ilerde, dikkat ettiğim çerçevede benim bloğa link veriniz...


.:.: Dip Not :.:.

Tasarım ve Konstrüksiyon okuduğumu hatırlatırım; benim için estetik, düzen, konum, işlevsellik önemli unsurlardır ve bu öğelerin birbirleri arasındaki uyuma dikkat ederim.

Anonymous said...

şu sweet november filminin yorumlarını merek ediyorum, özellkle tahin ve ladybird. paylaşmak ister misiniz?