Tuesday, March 07, 2006

Cay severlere :PP

21 comments:

Anonymous said...

Güzelmiş...

Anonymous said...

özel mi yaptırdınız? :)
gece boyu çay içebilmek için...

Editör said...

eski GIRGIR okuyucuları iyi hatırlar klasik bir Zihni Sinir procesi bu :)

ladybird said...

evet ;-)
zihni sinir icat ettigi bu proceleri taksim'de bir dukkanda satiyormus, dogru mu acaba ?

Anonymous said...

bu proje çoktan icat edilmişti. Merdaneli çamaşır makinası olarak:-)

ladybird said...

soba procesini gordunuz mu ? pek marifetli ;-)

Anonymous said...

Bu bardakla bi çay istiyorum,sabahın bu saatinde :)

ladybird said...

hay hay, hemen hazirlaniyor cayiniz ;-)

ladybird said...

Çayci, getir ilaç kokulu çaydan!
Dakika düselim senelik paydan!
Zindanda dakika farksizdir aydan.
Karistir çayini zaman erisin;
Köpük köpük, duman duman erisin!

Editör said...

aha bu da 11.yorum ... vay be bir bardak cayın aldıgı ratinge bak :)

ladybird said...

cay sevmek, seker sevilmektir
Biz cayi sekersiz iceriz..

12 ;-)

ladybird said...

Cay bagimlisi biri olarak icerken aldigim keyfi tarif edemiyorum..

Avusturya'li sair Peter Altenberg 1913 yilinda cayi "ruh banyosu" olarak tanimlamis..Demek ki insan fizyolojisi ve psikolojisi uzerine cayin kayda deger faydalari var..

Unlu bir Cinli Filozof Derki: "CAY DUNYANIN GURULTUSUNU UNUTMAK ICIN ICILIR."
Bir tutam bitkinin berrak suyla bulusmasidir...
Bir fincan keyiftir cay...

Anonymous said...

napolyon demeş ki; ÇAY ÇAY ÇAY

ladybird said...

Birde cay yapraklarinin ifade ettigi anlamlar var..

ihlamur cayi
ihlamur : evli ciftler icin "seni seviyorum" anlamini tasir.
adacayi
adacayi : esler arasinda: "biz iyi bir aileyiz" mesaji verir.
papatya cayi
papatya : temiz bir kalbin simgesidir. "fikirlerini paylasiyorum" mesajini verir.
nane-limon cayi
nane : sana karsi icimde sicak hisler besliyorum.
limon : gerginligini at, rahatla biraz.

peh peh ;-)

Anonymous said...

bu blogun bundan böyle sadece çay üzerine hazırlanmasını tekliflerinize sunuyorum, blog sahibinin söz hakkı yok ;)o sadece kendine düşen vazifeyi yapacak.

emircan said...

El eklü bila şayan,kennevmi bila yorğan;-)yani çaysız yemek yorgansız uyku gibidir..Bakalım bu çay konusunun ucu nereye varacak?

Anonymous said...

tamam o zaman, yemek de istiyoruz :)

ladybird said...

;-)) hay hay..

cay ile ilgili yorumlara devam edeyim :P
cay kirecsiz su ile demlenmeli.Ingiltere'nin sulari cok kirecli oldugundan, mutfak buhar olanakadar suyu kaynatiyorum ;-)

cok kaynadiginda su tadi gidiyor...

Anonymous said...

sizin gibi çaykolik birinin içme suyu ile demlemesi gerekir çayını, yokda onlar da mı kireçli oluyor?

emircan said...

Arkadaşlardan biri o da çaykolik 17 dakika demlenmeli diyor.Neden 17 dakika,onu anlayamadım ama?19 dakika olsa ne olur?

ladybird said...

Babam hazir su ile demliyor..ben kiyamiyorum para verip aldigim su ile demlemeye..zaten cok iciyorum..cok masrafli olur:P

emircan bey,
babamin cay demlemesini gorseniz arkadasinizin 17 dakika takintisi size garip gelmezdi..

su an cayimi yudumlarken bu satirlari yazmak hos..;-)