Saturday, April 01, 2006


Omar Faruk Tekbilek - I Love You
Video sent by cordial

7 comments:

tahin said...

i love u too sister;)

ladybird said...

I know ;-)

Humble Ladybird:P

emircan said...

Bir önce ki yazınızdaki yorumları okuduktan sonra,Ömer Faruk Tekbileği açtım ve dinledim.Bir başka kulakla dinliyorum sanki.Tarif edemediğim bir duygu?Belki hüzünle!Ülkemin insanlarına,durumuna..
Ali Kahya kardeşimin önerisiyle tanışmıştım Ömer Faruk Tekbileğin eserleriyle.Zevkle dinlerim sürekli.Her dinlediğimde beni mest eder..

ladybird said...

emircan,
kalbi muhurlenmis insanlari gordukce insanin yuregi parcalaniyor..gaflet uykusundan uyandirmak icin hic bir sey yapamiyoruz..

3 sene once anneler gunu icin bir program hazirlamistik burada..organize, muzik vs bana aitti..nette farkli parcalar ararken bulmustum Omar Faruk Tekbilek'in bu parcasini..Giris muzigi olarak kullanmistim..Cok begenilmisti..Sonrasinda ne kadar parcasi varsa yuklemistim..Cok severek dinliyorum..Mustafa'nin da dedigi gibi dinlendirici ozelligi var..

Gelin&damat nikah/dugun salona giris yaparken kullanilabilecek turden bir parca..

hayal alemine surukluyor dogru..

NeLLy said...

anneler gunu.. anneler icin olsun bu muzik, bu duygular.
tesekkurler lady.

Anonymous said...

ı love you demiş ömer faruk abi :)
çok hoş bir parça

parça?

:))

ya hani denizler umutlarımız ve sevgilerimiz okyanuslar ise özlemlerimizdiır ondan korkulur okyanuslarin ufuklarina gidilmekten çünkü orada özlemlerimiz o gelmey een sevgililerimiz mavinin en koyu tonlari ile beklemektedir nedendir hep sevdiklerimizi ulasilmaz sanisimiz biz sevgimizi din ile karistiriyoruz galiba Allahı sever gibi seviyoruz sevdiklerimizi galibaher gün her gece sevdigimizin oldugu yada olabilecegi yerlerden geçip yüzünü tavaf edisimiz ve uzaktan iman edisimiz belki bir aliskan - liktir a ma tek bir fa rk ile Allaha dua ile ilani ask ederken sevgiliyi Allaha ihanet edermiscesine kendi suskunlugumuzda severiz aslinda ul asilmaz olan sevd iklerimiz degil ken dimiz dir kendimizi sevmiyoruz kcf baskasi sevgimizden tat alsin Sigarayi düsünün içince nasil da zevk aliyor insan çünkü sigara kendisidir baskasi degil ... ya çiçekle ya agaçla r ya deniz ya rüzgar bunlarda kendileri degil midir aşk ta insanın
kendisidir hemde kendisinden daha kendisidir..


Anarshi

ladybird said...

"Bulut, rüzgar, ay, güneş, felek hepsi işlerinde çalışıyorlar. Tâ ki sen eline bir ekmek geçirebilesin ve gafletle yemeyesin."