Tuesday, April 04, 2006

Bir Dogum Gunu..

Bir varmis, bir yokmus, evvel zaman icinde kalbur saman icinde yillar once fazlasiyla tatli, ziyadesiyle sirin bir minik dunyaya gelmis, minik ayaklariyla yeryuzune adim atmis.sagir sultanin zarini yirtarak.., kainati cigliklara bogarak.. Kucagina alan buyuklerine safiyane ve samimane , henuz harama isabet etmemis gozlerinden nurlar sacmis ve kulaklarina ne besaretler fisildamis... Kokusu cennetten henuz geldiginin ispatiymis.. Validesinin incitirim teyakkuzu icinde kucaginda yerini alan bu kerime... kirlarda acan yasemin’lerin bahar mujdecisi olarak tezahur etmis..

Mevlid-i kerime’nin ( minik yasemin’in dogum gununun) Sefkat peygamberinin veladetine tekabul etmesi farkli bir boyut katmis onun hayatina..

Once anne demis, sonra baba..Bu haliyle ailede validesini en cok sevenmis o... baskalari annesinin elini birakmamacasina siki siki tutarken, o kosa kosa gitrmis okul siralarindaki yerini almak icin.....

Devami seneye ;-))

25 comments:

life said...

Yani yaşın hayırlı olsun fazlasiyla tatli, ziyadesiyle sirin kır çiçeği.

İyi ki yaratmış Allah seni ve iyi ki tanıştırmış bizi:)

Çığlıkların başımızdan eksik olmasın:)

ladybird said...

Cok tesekkur ederim mustafa..Dogum gunum unide gececek dolayisiyla pasta yok:P

dilekler karsiliklidir...

evet sehnaz iyi ki tanismisiz..msn'den sana guzel, nagmeli bir ciglik gondereyim simdi ;-)))

Allah razi olsun..

life said...

:)Yolla yolla...

pur said...

Allah hayırlı, afiyetli, uzun ömürler versin ladybird..

Anonymous said...

doğum gününüzü tebrik ederim.

hicanka said...

HAyırlı bir ömür geçirmeniz temennisiyle tebrikler

ladybird said...

serdengecti, ney, abdullah bey,

Allah razi olsun hepinizden..hepberaber afiyette yasariz ins..

Tesekkur ederim ..

ladybird said...

amin ecmain hicanka..cok teskekur ederim..

Anonymous said...

doğum günün kutlu olsun

nice senelere....

mutlu yıllar ladybird...

Anarshi

ladybird said...

Tesekkurler anarshi ;-))

Ebrûlî said...

yeni yaşın hayırlar getirsin, saadet-i dareyne mazhar olasın...

bugün kızımın da doğum günü :)

ladybird said...

Alah razi olsun ebruli.. Demek Koc burcu bir kizin var ;-) Ne guzel..

Kizin kac yasinda? Rabbim anali babali buyutsun insaallah..Kizinin da dogum gununu kutluyor, sevenleri ve sevdikleri ile birlikte hayirli bir omur diliyorum..

sevgiler..

Editör said...

balböcüüü dogum günün kutlu olsun ve nice yeni yaşlarında da sevdiklerin yanında olur insallah...

ebruli'nin kızının da dogum gününü kutluyorum...

ladybird said...

Allah razi olsun hasanali..

tahin said...

Uc uc bocegi, uc uc bocegi:)

Bu aksam gaziantep dondurmacisindan dondurmalari kap da gel:))

Kebab da getirsen gelirken super olur:) Aziziye'ye ugra once, bak bakayim, gecen sefer almak isteyip de hazir olmadigi icin alamadigimiz sey varmiymis. O daha ucuza gelir.. 3 tane almadan gelme:)

Isim erken bitti, erken ciktim, sizinkilerdeyim. Kardesin de gelmedi daha.. Bekliyorum..

L'yi aradim bugun D. icin, numarasi vardi onda diye. Erken cikmisken ugrayayim demistim. D'ye yani.. Tam da presentation'a girecekmis:) L. yani.. ;)
Bir de iyi sanslar diledim ayak ustu:)) L'ye diledim tabi:)
Neyse dedim, acelesi yok. Zaten evdeymis numara da..

Karisti biraz ama neyse, sen zekisin, anlarsin:D Hem artik yas kemale erdi, hem zeka, hem tecrube... breh brehh:))) Masshhhhaalllaahh:)

Seni aradim ama dersteydin sanirim. Neyse iste boyle haberler benden.. Aksama gorusuruz inshallah.

Hava da cok guzel yaa.. Eve gelmek istemedim hic ama yapacak bir sey yok... Yani var da.. Mis gibi hava, ineyim merkezde, takilayim biraz dedim ama fotograf makinam yok diye canim istemedi..

Yorgunum diye eve geldim aslinda. Itiraf ediyorum:) Hem calismak hem gezmek istiyorum anliyor musun beni:))

Mutfakta bir suru bulasik var sekerim, gelince el atarsin di mi:P
ehuehuehue:)

Kiymetli okuyucular, pek bir sey anlasilmadi sizin acinizdan ama kusura bakmayin:) Bugunluk de boyle olsun artik, napalim:P

Uc uc bocegi, uc uc bocegi..
Ne cok severim ben seni...

Uyuz Tahin:P

tahin said...

4. satirdaki varmiymis: "var miymis?" olacak.. Ben de duzelteyim:P

life said...

Tahin Allah muhabbetinizi artırsın,kıskandık:)))

Ebrûlî said...

Allah razı olsun ladybird, kızım bir yaşında. koç burcu olduğuna sevineyim mi?

Teşekkürler Hasanali..

Anonymous said...

bundan böyle mailleşmeleri buradan yapıyoruz.

tahin said...

Tabii anonymous, neden olmasin?:)
Seffaf devlet, seffaf toplum, seffaf birey.. Degil mi ama?:D

cenkunal said...

Ben cboxda tebrik etmiştim ama yeni yaşını,ayıp olmuş.Burdan da tekraren tebriklerimi iletiyorum....
Allah için geçen bir ömür temennisiyle....
Ama hikayenin devamı her yıl böyle kısa kısa devam edecekse işimiz zor benim gibilerin.
Ömrün yarısını geçiyorum hafiften hafiften çünkü...
:-)

cay saati said...

birazcik gec oldu ama yinede dogum gününü kutlamadan gecemedim,yeni yasin hayirli olsun
herzaman sevgi ,huzur,mutlu kal insaallah (bu dünyada böyle olmak zor olsada önemli olan hep ümit var olmak sanirim :)
sevgiler hulya

ladybird said...

Allah razi olsun hepinizden..Guzel dilek ve dualariniz icin tekrar tesekkurler..

Hulya hosgeldin,
dogru soze ne denir? insan parasini kaybetmisse hic birsey kaybetmemis, sagligini kaybetmisse, omrunun yarisini kaybetmis ama umudunu kaybetmisse HERSEYINI kaybetmistir!

sevgiler..

Anonymous said...

blog safalarını gezerken birden sana rastladım.aaaaaaa bak kimler burda var dedim.Çok hoş şeyler yazmışsın.Allah yardımcın olsun.Kendine ii bak en kısa zamanda İstanbul'da görüşmek üzere...

ladybird said...

Merhaba Ulkucugum..
Cok hos bir surpriz oldu benim icin..Hosgeldin sefalar getirdin..
10 Temmuz'da Istanbul'da olacagim ins..Gorusmek uzere..;)