Thursday, April 20, 2006

Reverse Psychology..

7 comments:

Av. Ertuğrul Harman said...

bu da ne ola dıyenler icin:

reverse pscychology söylenen şeyin tersini yapmaya meyilli olmaya dair bi psikolojik konu diyeyim ben, üstadların burada olduguna guvenerek. nasil olsa beni düzeltirler

yani birşey yasaksa, birşeyi yapmamanız isteniyorsa onu yapmaya meyilli olursunuz anlaminda

çocuk da buna dair bi kitap okuyor 1 numaralı karede

2 numaralı karede de annesine şöyle yalvarıyor

"anne lütfen göbeğime piercing taktırmama izin verme!"

sanirim boyle bu.

Av. Ertuğrul Harman said...

ladybird lutfen bana nargile ismarlayıp durma cok rica ediyorum

bi de lutfen aklima geldikce kan sekerimin dengesinin bozuldugu, isimi gücümü yarıda kesip uzaklara daldığım o guzelim kahvalti sofrasini kurma bi daha size geldigimde

ladybird said...

aciklama icin tesekkurler sevgili kuzenim..

pur hanim varken benim daha fazla aciklama yapmam yersiz olur..tesrif ederlerse onunda konu hakkinida yorumlarini bekliyorum;)

2. yorumda goruldugu uzere ryu bey "reverse psychology" ornegi sergilemis..Bu durumda benim "tamam gel elmali nargile ismarliyayim" ve "gel tam tesekkullu masan hazir olacak" demem gerekiyor sanirim..;) oyle mi acaba? bildim mi hocam ? :P

thanx;)

ladybird said...

Gun gelirde esin sana boyle guzel sofralar kurar ins kuzen ;)

pur said...

estağfirullah.. leydimiz burdayken ne haddimize..

ladybird said...

tamam hazirlamam ney:P

rica ediyorum pur hanfendi;) bugun gelmeseydiniz harman fm'den cagri yapip davet edecektim zatalinizi;)

gecen gun bir blogda reverse psychology'nin yanlis kullanildigini okudum..O yuzden bu konuyu islemek istedim..

buyrun mikrofon sizde;)

Av. Ertuğrul Harman said...

cahiller konusuyor uzmanlar susuyor olmaz ki boyle