Sunday, April 09, 2006

Blog Alemi'nin En'leri...

En sevgili ve sevimli blogcular:)

Bloglar sayesinde olusturdugumuz iletisim fırtınasında bir tahlil yapmayı uygun görerek sizlere blog aleminin en en’lerini takdim ediyorum;-) Espiri amacli hazırlanmıs katogorilerden isim verdiğim blogcuların alınmaması dilegiyle..

En cok post ekleyen hasanali
En cok post silen ryu, nergis
En cok template degistiren ney
En cok yorum silen ryu, nergis ;-)
En cok dusunen Kazim Mizrak
En cok duzeltme yapan Kazim Mizrak
En kendi kendine yazan ve yorumlayan ;-) Kazim Mizrak
En melankolik Kazim Mizrak
En kayip Yusuf
En agresif tahin
En kucuk rumeysa
En efendi emircan
En mutevazi hicanka
En alingan yine Mizrak ;-)
En elestirel bakis acisina sahip olan nergis
En merakli tahin&ben&sehnaz
En cok yorum yazan cenk unal
En cok yorum alan ben :P
En kisa&oz yorum yazan cenk unal
En kibar Hicanka,
En sair yusuf, hayal, ebruli, hasanali
En ciddi mustafa, emircan
En sanatci ney (muzik aleti olarak ) ;-) & yusuf (klibi bile var, yakinda kral tv’de gorurseniz sasirmayin :P)
En hamarat sehnaz, ney
En edip fatih işgören
En ukela yorumsuz :P
En entellektuel Pur
En geyik tahin
En filozof lao
En dobra tahin
En kung fucu anarshi
En hayalci hayal ;-)
En sovalye hasanali
En arastirmaci sevgili kuzenim ;-) ve sevgili tahin
En gezgin cenk unal
En cok okuyan sehnaz
En hanimefendi Ebruli&Sehnaz
En beyefendi Ali Kahya, hasanali,emircan, cenk unal, fatih isgoren, yusuf, ryu, lao, {tahin ve nergis ;-) (surekli erkek zannedildikleri icin) }
En sinirli/sinirlenen/sinir eden tahin ;-)
En dost tahin
En neseli yine ben:P
En hindistansever sehnaz, tahin
En blogsuz anarshi
En tembel blogcu mustafa (post eklemedigi icin)
En anonim anonymous :P
En bilge (bu kategoriye uygun blogcu bulunamamistir)
En komik komiks
En hayvan sever yusuf&nergis
En gececi Tahin&Sehnaz&Ladybird
En osmanli Ladybird&Ryu (Sogutlu oldugumuz icin) Sehnaz
En hukukcu Ali Kahya&Ryu
En mimar nergis
En psikolog Pur&Ladybird
En hoca emircan&mustafa
En iyi kisir yoguran Yusuf (klibini izlemenizi tavsiye ederim)
En istah acici tahin&pekmez
En az blog gezen hasanali
En sosyal cenk unal
En iyi profil Ali Kahya&Tahin
En iyi profil avatari tahin&ben:P
En guzel nick ladybird ;-)
En keyfine duskun, keyfinin kahyasi Ali Kahya ;-)

13 comments:

Editör said...

hımm bir daha dikkatlice bakayım kac oscar almısım.. 1-2-3-4... sadece 4 mü ? bu blog oscar komitesi hakkımı yemis :)

en iyi müzik dalında da ödül bekliyordum ama...

bu da basarı benim icin...

önümüzde ki sene daha cok calısıp ödül sayısını arttırmak dilegiyle siz sevenlerime saygılar sunuyorum :Pp

life said...

:))

emircan said...

Estağfirullah efendim,teveccüh göstermişsiniz.
Gerçek hayatımda da bana hep ciddi olduğumu söylerler,sanal alemde dahi bu izlenimi vermişsem bravo bana;-)

ladybird said...

Tahlilimde yanilmadigim icin bana da bravo o zaman ;-)

hasanali, olumlu En'lerin olmasina ozen gosterdim, isterseniz olumsuz En'leri ekleyip odul sayini cogaltabilirim;-)

sehnaz, sana da ;-)

Av. Ertuğrul Harman said...

sevimli bir yazi, tesekkurler :)

cenkunal said...

Bir an ne kadar sıradan özelliği olan bir blogcuymuşum dedim kendi kendime.
Neyse alt sıralarda sosyal ve beyefendi kategorisine de girmişim.
Bir an üzülmüştüm demek ben beyefendi,kibar,bilge-ama bundan hiç yok blogcular içinde;buradaki yazıya göre tabii-filozof değilim diye.Son anda kurtarmışım paçayı da kapmışım biriki ödül.
Şaka bir tarafa,güzel bir posta olmuş.

cenkunal said...

İki paragraf başını da "bir an" sözcüğü ile başlatmışım,güzel gelmiyor kulağa.Düzeltmek isteyen onun yerine başka kelime koyabilir.

Ali Kahya said...

yahu benim keyfime düşkünlüğümü nereden çıkardınız? :)

Ebrûlî said...

teşekkürler en analizci ladybird ;)

ladybird said...

rica ederim kuzencigim;-)

En'ler her 6 ayda bir gozden gecirelecek..Hatta her bir kac ayda bir..Sizler ona gore iyi calisin ;P

Ali bey soy isminizden anladim tabi ;-) isim karakteri etkiler bilirsiniz;-)

tesekkur ederim ney, template uzerinde calismalara devam, ileride kendin template hazirlarsin artik ;-)

senin de analizlerini bekliyoruz ebruli;-)

hicanka said...

en azından iyi enlerden seçilmişim :)

Anonymous said...

en kung fucu Anarshi....

öhö öhö yakarım bu blogu yakarım!!!

teş.ler ladybird inş.
olimpiyatlara katılırımda sende bu blogdan reklamımı yaparsın :)


en blogsuz Anarshi ya çok tembelim normalde akşama kadar netin başındayım girip çıkmadığım link yok bir blog sahibi olamadım neyse bölesi daha iyi hazıra konuyoruz yorum yapıyoruz hem ladybird var onun sayesinde yorum yapacak yerler buluyorum...

not: ladybird nicki Anarshi şeklinde yazsaydın daha iyi olurdu... ama bu seferlik olsun

Anarshi bakalım..

Anonymous said...

en kung fucu Anarshi....

öhö öhö yakarım bu blogu yakarım!!!

teş.ler ladybird inş.
olimpiyatlara katılırımda sende bu blogdan reklamımı yaparsın :)


en blogsuz Anarshi ya çok tembelim normalde akşama kadar netin başındayım girip çıkmadığım link yok bir blog sahibi olamadım neyse bölesi daha iyi hazıra konuyoruz yorum yapıyoruz hem ladybird var onun sayesinde yorum yapacak yerler buluyorum...

not: ladybird nicki Anarshi şeklinde yazsaydın daha iyi olurdu... ama bu seferlik olsun

Anarshi bakalım..