Wednesday, April 19, 2006

1 saat icinde yasananlar..

1 saat once kapidan disari cikarken Irlanda'li komsumu gorup selam verdim..Arabamin tekerleginin altinda civili tahta gorup kaldirdigini haber verdi..Ben arabaya binerken fark edemezdim ve tekerlegim patlardi..

Insanlar neden kotuluk yaparlar? Tekerlegimi patlatip elinize ne gececek? Komsum musluman degil ama bir muslumanin sergilemesi gereken davranis ornegini gosterdi..

******

Eve geldigimde is geldi.. Kadinin biri polisi aramis, ihbarda bulunmak istiyor..Ilk 3 dakika konusma normaldi..Polise tercume yaptigim esnada sozumu keserek beni sikayet etmeye basladi..Cat pat ingilizcesi ile "bu bayan yanlis tercumanlik yapiyor, verdiigm bilgiyi carpitiyor" dedi..Polise sordugumda kadinin anlatmak istedigini aynen anladigini soyledi.."hanfendi ben 10 senedir profesyonel olarak bu isi yapiyorum, kelime kelime tercume etmem gerektiginin farkindayim, bu yuzden sizin kullandiginiz cumleyi carpitmadim" dedim..

Kadin birden sinirlenerek bagirmaya basladi.."sen neden bunu soyluyorsun simdi bana? yanlis anlamis olamazmiyim? neden tartisma cikartmaya calisiyorsun? sen ne kadar agresif birisin!"

Hoppala!! (Beni taniyan herkes agresif olmadigimi bilir:) )

"Hanfendi hakkimda suclama yaptiniz ben de kendimi savunarak size aciklama yaptim..Bu konunun hassas oldugunun farkindayim..Yanlis tercume soz konusu olamaz..!"

Kendimi savunmam hata oldu.. Kadin polise donerek, "bu tercuman cok kaba ve terbiyesiz..Turkce bana neler neler diyor siz anlamiyorsunuz tabi..Ben hayatimda boyle bir tercuman gormedim!! blah blah blah.."

Polis kadina tane tane aciklama yapti.."Tercuman cok iyi konusuyor, agresif oldugunu dusunmuyorum, size yardimci olmaya calisiyor vs vs"

Ne desek kadin anlamadi..suclamasina devam etti ve telefon kapandi!

Bu nedir yahu? Bu kadar mi duvar olur bir insan! Bu kadin haksiz yere beni suclarken amacinin ne oldugunu anlamis degilim..

******

Papaganimiz
Forest hakkinda daha once yazmistim. Az once papaganin sahibi arkadasimin 11 yasindaki kizi aradi..

-Yasemin ablaaa cok kotu bir sey oldu
-n'oldu tatlim?
-forest camdan uctu gitti!
-hadi ya..? cok uzuldum..
-size geldigimizde forest'in resmini eklemistin bloguna..
-evet?
-internetteki arkadaslarina sorabilirmisin?
-neyi?
-belki onlar forest'i gorurlerse sana haber verebilirler..

cocuklar hep boyle temiz, iyi niyetli mi oluyor? ;))

Forest'i gorurseniz bana haber verirsiniz degil mi? ;))

1 saat icinde yasadiklarim boyle..aglarmisin gulermisin?

10 comments:

life said...

İnsanlar neden kontak olmak için çırpınırlar anlamam.Allah akıl fikir versin herkese.

Keşke çocuklardaki safiyet herkeste olsa.Ah keşke görsem foresti.

ladybird said...

Telefona kadin nasil agresifti anlatamam..ben cok sakin ve sogukkanli biriyim..Bu durumlara cok alisik oldugum icin nasil davranmam gerektigini biliyorum..
tam bir ruh hastasi iste kadin..Kimi neden sucladigini bilmiyor..Iletisim kurabilecegimiz insanlar cok az kaldi..yoksa ben gurbette oldugum icin mi denk gelmiyorum anlamadim..

Keske forest'i gorsen tabi, cok pahali bir kus o sehnaz;) uyanik:P

life said...

Belli mi olur belki bir mucize olur konuverir pencereme:)...

Av. Ertuğrul Harman said...

benim de bisikletin fren tellerini kesmislerdi, otoparkin yanina baglamistim londra'ya geldigim haftasonu. orada kesmisler. farketmeseydim hizlanabilir sonra duramayabilirdim. // oluyor malesef boyle seyler. // sonra bir de bisikleti o vaziyette eve goturmeye calisirken polisler geldiler. ben bisikleti tasirken kameralar cekmis, kendi bisikletimi caldigimdan suphelenmisler. bir de onlara durumu izah etmek zorunda kalmistim. //

cocuklari sevmemek mumkun degil.

cocuklar...

holden caulfield.

Av. Ertuğrul Harman said...

forest buralara gelirse yazacagim

Av. Ertuğrul Harman said...

24 saat adli, ev arkadaslarimin delisi oldugu o amerikan dizisinde bile ajan jack bauer bir saat icinde bu kadar sey yasamiyor, diyeyim son olarak

ladybird said...

bisikletin tellerinden ne istiyorsunuz ? sirf zevk icin boyle seyler yapan insanlar var..insanlar bozuluyor sucu dunyaya atiyoruz..

ryu, tatil maceralarimi yazmaya baslasam mi acaba diyorum:P 1 saat icinde dun yasadiklarim normal onlarin yaninda:P 1 saat icinde cok sey yasanmadi ama alinacak cok ders var..

1. olayda; arabaya binmeden once sagini solunu kontrol edip, arabaya binince kapilarin mutlaka kilitlenmesi gerektigini ogrendim..gecen aksam gelen iste adamin arabasinin onune bir kadin atliyor..araba yavaslayinca 4 adam biniyor..bicagi bogazina dayayip zorla bir eve goturuyorlar..ustunde basinda ne varsa aliyorlar..en son arabasinin anahtarinida alip adami birakiyorlar..cik cik cik..

araba ile trafik isiklarinda durdugunda bile binebilir kotu emelleri olanlar..camlar acikken koltuklarin uzerine canta filan birakmamak lazim..ortalik hirsiz, kotu niyetli insanlarla dolu..Allah korusun hepimizi..

2. olayda bir cok insanin edepsiz oldugunu ve bu tur insanlarla iletisim kurmanin sakincali oldugunu bir kez daha ogrendim..hasar vermekten baska bir ise yaramayan insanciklar..

3. olayda ise insanlarin kotu dogmadigini ama kendi akil ve iradelerini kullanamadiklari icin yanlis yollara saptigi sonucuna vardim..e bunu herkes biliyordu zaten diyeceksin ama olsun:P hatirlamis olduk..

tesekkur ederim ney..forest geri donmemis:(

Editör said...

" tesekkur ederim ney..forest geri donmemis:( " lADYBİRD

DÖNMEZ TABİ NİYE BİR SORUN HELE ??

SİMDİ TÜM BLOGDASLAR OLARAK SAATLERİMİZİ AYARLIYORUZ.. VE BU GECE SAAT TAM 23:00 DE HEP BİR AGIZDAN " MİNİ MİNİ BİR KUS DONMUSTU PENCEREME KONMUSTU " ADLI COCUK SARKISINI SÖYLÜYORUZ... VE ERTESİ SABAH FOREST ADLI RENKLİ BİR KUS PENCEREYE TIKLIYOR...

( TR dısındakiler GMT yi hesaplayıp öyle sarkıya baslayalım ahengi bozmamaya dikkat edelim )

[ tüm bunlara ragmen kus geri dönmezse beni tanımıyorsunuz : ]

Hayâl said...

Lady' cim.. Seni üzmek isteyen herkese "Kişiliksiz ,zavallı, acınacak haldeki ruh hastaları" olarak bak :)..(Biraz ağır mı oldu yoksa ;))

Acaba bu forest benim küçük kızıma benziyor olabilir mi?Yerne onu göndersem :)

ladybird said...

seni tanimiyoruz hasanali:P

hayalcigim, oyle olmasalar goz gore gore kotuluk yapmak istemezlerdi zaten degil mi? agir ama gercek bu..bilincsiz yapilan kotuluk vardir ama bunlar bilincli..

senin kucuk kizin forest'ten cok daha tatlidir eminim..Allah bagislasin..Kac yasinda?