Saturday, April 15, 2006

Bir Tarifte Benden ;))

Bir cogumuz blog aleminde birbirinden hamarat, yemek tarifleri veren bayanlari biliyoruz..Dusundumde benim blogumda hic yemek tarifi yok..Benim neyim eksik dedim ve haftasonu menusune bir tarif eklemek uzere dusunceye daldim:P, ne tarifi versem diye dusundum, dusundum, tasindim ve kararimi verdim ;))

Malzemelerimiz heryerde bulunabilecek turden efendim ;)

8 adet havuc

2 adet salatalik

1 adet misir

2 adet patates

Bir avuc bezelye

Bir demet yesil sogan

Bir adet kirmizi dolmalik biber

3 adet sivri biber

2 demet brokoli

1 adet iri patlican

Yapilisini anlatmama gerek yok sanirim..Resime bakarak, kolayca uygulayabileceginiz bir tarif :P

Off cok hamaratim coookkk:P

AFIYET OLSUNN ;)))

7 comments:

Anonymous said...

:)

Nilüfer said...

Oldukça güzel bir tarif herkese tavsiye edeceğim :-))

life said...

:))

ladybird said...

Merhaba niluferce

Haftasonu icin ideal ;)) Afiyet olsun simdiden:P

tahin said...

hahaha ben de bisi sandim yaa:P
Havuc diyor, salatalik, misir diyor..Allah Allah ne alaka yaw diyordum ben de:P

pur said...

ben de öyle sandım tahin, karma karışık bir yemek çıkacak sandım, karma karışık bisiklet çıktı...

ladybird said...

rica ederim efendim ;))

hep gulelim ins..

tahin ne demek bir sey sandim..bir sey iste:P onemli olan farkli olmasi degil mi?

her gun 5 cesit sebze yemeliyiz pur, karistirmadan 5 cesit olmuyor:P