Friday, April 14, 2006

Kucuk Dunya..



Az once dogum gunu postuma bir yorum geldi..Epeydir haberlesmedigim Istanbul'dan samimi bir arkadasimin ismini gorunce cok sasirdim cunku blog adresimi bilmiyordu..Sonrasinda online yazismamizda beni nasil buldugunu anlatti..

Su siralar islerin durgunlugundan dolayi ahsap ve tezhip ile mesgul olan arkadasim google'da dantel perde aratiyormus. Arkadaslarina bir seyler yapmak icin arama yaparken dantel perdeler gormus ve neden Uskudar'daki Istanbul manzarali cati katimin penceresine perde ormeyeyimki demis..;) Boyle bakarken, dusunurken ladybird diye bir blog gormus:P Bu bizim ladybird olmasin demis, sonra acaba mi demis, sonra neden olmasin ki demis;)) gozu isirmis ve hemen tiklamis birde bakmis ki aaa evet bu bizim ladybird demis:Pp

Cok guzel bir tevafuk oldu..Bu sebeple tekrar iletisim kurabildik..Istanbul hasretimi pekistirmek icin kendi objektifinden 2 fotograf gonderdi..Kiz kulesi fotografini cok begendim cok guzel cekmis..Diger resim Istanbul'da baharin geldigini gosteren dayisinin bahcesinden bir agac..Tekrar tesekkur ediyorum..

2 comments:

life said...

Hmm, çok ilginç.Bir o kadar enteresan.Hoş bir tevafuk.Teknolojinin,internetin faydaları.Ürktüm şimdi.Kaçış yok yani kimseden:Pp:)

Ladybird çok güzel anlatmışsın olayı ayrıca.

"Bu bizim ladybird olmasin demis, sonra acaba mi demis, sonra neden olmasin ki demis;)) gozu isirmis ve hemen tiklamis birde bakmis ki aaa evet bu bizim ladybird demis:Pp"

Bu arada benim de çok güzel bir dantel perdem var.Bi ara koyayım bloga:)

ladybird said...

10 senelik internet hayatimda buna benzer cok olay yasadim..O zamanlar blogum olmadigi icin unuttum detaylari simdi..

Ulku'yu cok severim..Cok durust ve samimi bir arkadastir..Tatillerde surekli birlikte oluruz, Istanbul gecelerinde Sultanahmet,kucuk ayasofya, ekinlik adasi vs vs. sabahlara kadar muhabbet ettigimiz saatleri hatirladim simdi..

Yaz gelsede o derin muhabbetlerimize dalsak gene ;)

en derin muhabbetlerimle..