Saturday, April 29, 2006

Bahar gelmis.. Hani nerde?

-Ne haber ladybird ?

-Duygusal acidan huzurlu ve mutlu,
Fiziksel acidan bazen enerjik, bazen yorgun..
Bilişsel acidan dersime konsantre olamiyorum cunku ayni anda pek cok sey dusunuyor ve yapmak istiyorum dolayisiyla dikkatim dagiliyor.
Davranissal acidan ise 16 yaslarinda zevk aldigim davranislari sergileyemiyorum!

-Hmm, bu durumda sana depresyon tanisi koyamiyacagim. 2 ay sonra Istanbul'da gecirecegin ve her anindan zevk alacagin gunleri&geceleri dusun..!

-Evet! harika bir fikir..

-Dusuncelerini tatile cikart ve hemen dersine geri don!

Kendi kendine....
Nereye Kadar?
ladybird :P

3 comments:

life said...

:))

Ohh canıma değsin çalış bakayım ders:)

Ben kurtuldum çalışmaktan.Artık yan gelip yatabilirim:pp

Kıskan kıskan:))

ladybird said...

Kardelen cicekleri bir gun benim icinde acacak!

Yarinlar guzel olacak!

Kiskanmiyorum cunku ben zaten keyfi okuyorum:Pp

Besikten mezara kadar ilim! Oku, okuyayim, okuyalim, okutalim, okusunlar, kimse cahil kalmasin!

Anonymous said...

"ikra"

"o" dediği halde okumuyoruz