Thursday, December 21, 2006

London

19 comments:

Anonymous said...

bilmiyorum bence güzel bir fotoğraf değil, yani bunu yakalamk çok zor değil. Açıkcası beğenmedim fotoğrafı..

suveyda said...

ben bir ceviz ağacıyım , gülhane parkında,
ne sen bunun farkındasın, ne de polis farkında
:)

şimdi sen londrada polis var mı demek istiyorsun, bizim de coplu polislerimiz var ne haberrrr:)

Anonymous said...

aslında profesyonel bir fotoğrafçı için çok ta seçkin bir foto değil ama ladybird güzel yakalamış diyelim :)

Anonymous said...

tamam tamam susuyorum, herşey çok güzel olmuş, sayfa da güzel, yazılar da çok güzel, fotoğraflar da çok güzel, ben en iyisi dayak yemeden susayım :)

suveyda said...

soner karar verrrrrrrrrrrrrr:)
ladybird londra polislerini salarsa üstüne görürsün:)

Anonymous said...

ben de bizimkilerini salarım. Hem bizimkilerde jop ta var. :) hani sen dedin ya :)

suveyda said...

salda gözümüz bir kavga görsün soner:)
dıkşınnnn dıkşınnnn
geceyi kavgayla bitirelim, çat çat çat yaşasın kötülük:)

komiser bey vukuat var, yetiş:)

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ladybird

Bu fotoğrafı ben de beğenmedim, çünki verdiği mesaj barış duygusunu örselliyor.

Şöyle ki,

Sağdaki polis aslında olup bitenden habersiz bir şekilde önüne bakmaktadır, fakat öyle bir yorum getirebiliriz ki, Polis arkadaş Türkiye Logosunun önünde saygıyla eğiliyor.

Soldaki polis de, aslında asayişi kontrol ediyor; fakat öyle bi yorum yapılabilir ki, Türkiye Logosunu görmüş olmakla beraber bir kusur mu ettik acaba der gibi şaşkınlık ânı içerisine düşmüş.

Elbette, bu iki yorum nükteden ibaret. Yine de, böyle bir fotoğrafı bloğa taşımak hatâdır diye düşünüyorum..

Meselemiz Logo mu? O halde deklanşörün kirası yok, akşama kadar 50 tane resim çekilebilir..

İllâ sırtında Metropolitan neyim yazan bir kaç Polis memurunu kareye almak ise gaye, biraz daha düşünceli olmalıyız.

Ne kendi hak hukukumuzu çiğnetelim, ne de onun bunun onurunu zedeleyici olalım..

Ben bir İngiliz olsam, kızardım bu manzaraya; yerimde durmaz, misilleme yapardım..

Konser organize eder, biletlerin üzerine de "Türkler ve Köpekler Giremez" yazardım..

(Dip Not: Bu yorum Ladybird için kendisini ifade edebilme hakkını temin ediyor. Yargıda bulunmamışız; konu ile ilgili olarak onun ne düşündüğü önemli, bizim değil.)

***

@ Süveydâ, ve Soner

Türk Polisi ne kadar rezil rezalet insanlar değil mi? Az bile aşağlamışsınız onları..

Ellerinde cop sabahtan akşama kadar geziyo bunlar, önüne gelene sopa atıyorlar.

Cop da yetmemiş ki, işi iyice abartmışlar; ellerindeki makinalı tüfekler ile vahşi batı misali sokakta terör estiriyorlar.

Çok elzem bir konuyu işlemişsiniz, helal olsun yaa. Türk Polisi okusun da biraz utansın yani, bizim milletimiz adam olmaz desin.

(Dip Not: Bu yorum, yukarıda isimleri geçen mevzu bahis kişilere alenen sataşmadır. Yazdıklarıyla beni ziyadesiyle sinirlendirdiler, yoksa şaka yaptıklarını anlıyoruzdur pekala :)

suveyda said...

rezil mi?
aşağılamak mı?

alemsiniz kazım bey,

yazılanlardan bunları çıkardınız ya pes yani.

şaka yaptığımızı pek ziyadesiyle anlıyorsunuz da bu sataşma neyin nesi?

polisimiz hakkında gerçekten kötü bişey söylemek istersem bende malzeme çok, ama burası ne yeri, ne de zamanı ne de gereği var.

Anonymous said...

Şu fotoğraflar için bir yorum da ben yazayım dedim ama, bakıyorum yorumlar fotoğraflardan ziyade başka mecralara kaymış. Ben de ladybird'i bir defa daha tebrik etmek istedim. Çok kurnazca bir iş yapmış. İnsanların düşünce ve tepkilerini bir güzel test etmiş. İki polisin resmini gizemli bir tablo gibi oraya dikmiş. Bakanlar da "bunda ne anlamlar var kimbilir" diyerek yorum döktürmeye koyulmuşlar.
Yorumculara da saygı duyuyorum. Her objeye çok değişik anlamlar yüklemek mümkündür. Hatta güzel bir fikir cimnastiği oluyor. Sataşmaları da abartmamak gerekir. Böyle sataşmalar dostlukları pekiştiri.Yani her şeyi güzele yormak ve güzel düşünmek güzeldir.Onun için yorumcuları da tebrik ediyorum.
Fotograf hakkında benim yorumuma gelince,
"Bu resimnler size ne anlatıyor diye sorulsa, cevabım şu olurdu:
" NELER ANLATMIYOR Kİ"

Hoşca kalın, dostça kalın efendim.

Anonymous said...

karikatür gibi bu foto. türkiye otobüsü ingiletereye girmek istiyor
polisler izin vermemek için bekliyor..
nasıl yorum ama.? :)

Bâd-ı Sabâ said...

@ Süveydâ

Problem yok...

Nezaketinize memnun oldum efendim, cevaplamışsınız bizi.

İçimden gelenleri yazdım, başka zaman da başka şeyler yazarım.

Üzerinde durmaya değecek bir konu değil diye düşünüyorum..

- & -

@ Gönül Pınarı

"Sataşmaları da abartmamak gerekir."

Katılıyorum size, ben de zaten abartmamışım ki, de mi :o)

***

"Böyle sataşmalar dostlukları pekiştirir."

Saygısızlık yapılmadığı sürece, akıl ile sürdürülen kavgalar tam bana göre, ama bazen yorgun düşebiliyor insan :( Yazmak zor geliyor..

***

"Yani her şeyi güzele yormak ve güzel düşünmek güzeldir."

İnşâallah efendim, öyle diyelim de; fakat bazen söylediğiniz gibi olmuyor :) Yine de sizin demek istediğinizi anlıyorum, hem fikiriz ;)

***

"Onun için yorumcuları da tebrik ediyorum."

Evet, evet.. Ben talibim bu tebriğe, sevinçle kabul ediyorum :) ve hatta ettim gitti :o)

Görüyorsunuz ya ey ahali, Tebrik bilem aldım, değmeyin keyfime :-)

(Dip Not: Sayın efendim, şuan mutlu ve çok neşeliyim, uslubumu bir hafiflik işareti olarak değerlendirmesin nefsiniz ;)

- & -

@ Talkative

"nasıl yorum ama.? :)"

Tek kelime ile harika bir yorum diyorum Talkative. Bundan iyisi Bush'da kayısı, de mi ama :o)

- & -

Yapımda yayında emeği geçen arkadaşlara selâm ederim, teşekkürler..

Reboot Please,
Mızrak Kâzım

tahin said...

Fotoda bir hikmet var da ben mi goremedim acaba?! Normal bir foto iste:) Gayet guzel cekmis ceken.. Ladybirdsenin marifetin mi?:) Maashallaahh:)

Ozellikle Londra'da degisik irktan polisler gormeyi seviyorum.Kimisi Ingiliz, kimisi uzakdogulu-cekik gozlu:) Kimisi Indian, Pakistanli, kimisi Sih-turbanli. Ancak bu polislerin silah tasima yetkisi yok bildigim kadariyla. Oyle asayis berkemal vaziyetinde dolasiyorlar ortalikta:)) Rusvet de sokmuyor bunlara:) Ne diyelim, Allah huzurumuzu, dirligimizi bozmasin. Aaamiiinn...

Anonymous said...

kazım mızrak bu blogun sahibi mi yaa esas sahip nerde aloo ladybird hanım nerdesiniz blogunuzu kapmışlar haberiniz yok.

ladybird said...

oncelikle hosgeldin soner. daha guzel kareleri sen cekersin ins.. :)

okudugum enteresan yorumlar senin sayende olusmus. ortaligi karistiran sensin yani :P yok aslinda suveyda da en az senin kadar suclu. Kazim bey ve gonul pinari da oyle :) en masum tahin:P

fotograf hakkinda daha fazla yorum yapmaya gerek yok sanirim. her insanin bambaska bir alem icerdigini goruyoruz. ayni kareye bakarken cesit cesit yorumlar hatta hayal gucu ile senaryolar cikabiliyor. kimisi arka planda gozukmeyen detaylara, kimi onde gozuken ana objelere konsantre oluyor.

talkative, senin bakis acinda ilginc :)

anonim, komsular saolsunlar.. biz yokken goz kulak olmuslar buralara :)

selam ve dua ile.

Bâd-ı Sabâ said...

"kimisi arka planda gozukmeyen detaylara, kimi onde gozuken ana objelere konsantre oluyor."

Ben de işte bunu demek istemiştim zaten, detaylar önemli benim için :)

Öyle ki, o detayları da ancak ben görebiliyorum maalesef :o)

***

"anonim, komsular saolsunlar.. biz yokken goz kulak olmuslar buralara :)"

Yâni, sayın Ladybird hanım?

Hem komşu diyorsunuz, hem de Devr-i Âlem'de adımız geçmiyor.

Anteplilerin tabiriyle bu ne perhiz bu ne lahana turşusu :( anlamadım ki..

Hayat Güzeldir
Kâzım Mızrak

ladybird said...

haklisiniz, siz de haklisiniz.

hayat guzeldir.. bunda hemfikiriz.. :)

Anonymous said...

Ladybird, kuyuya attığın taşı çıkarmaya uğraşıyoruz. Umarım 2007 yılına kadar çıkarırız.
Masumlar şu tarafa geçsin.
Geri kalanın kurşuna dizin.

ladybird said...

bir seyirci,
size iyi seyirler o zaman efendim ;)