Saturday, December 30, 2006

Bugun Bayram :)

14 comments:

suveyda said...

aaaa kalbimmmm
kalbim yerinden çıkmış , demek buraya gelmiş:)

kalbimi you tubeye kaptırmışım da haberim yokmuş:)

ellerinden opuyom leydim:)

Anonymous said...

Ladybird yorumcuları şaşırtmaya devam ediyor. İki polis resminden sonra şimdi de "GİZEMLİ" bir video yerleştirmiş, bayram günü milletin kalbiyle oynuyor. Şimdi biz buna nasıl bir yorum getirelim bilmem ki?

Bayram sevinciyle kalbi yerinden çıkmış, bulutlara karışmış mı desek, evliyalar gibi bas-ı zaman, tayyi mekan eyleyip bedenin kayıtlarından kurtulmuş mu desek, ne desek bilemiyorum yani.

Ama benim bildiğim kalp kırmızı renkli olur. Beyaz bir kalp....olsa olsa, nuranî duygularla dolmuş, kırmız iken beyaz olmuş diyebiliyorum.

Mübarek olsun efendim.

Yani bayramınız.

Anonymous said...

kurban bayramınızı tebrik ederim.

mustafa

Anonymous said...

Iyi bayramlar ladybird.:)

Anonymous said...

blogunu takip ediyorum ladybird ona göre..:)

life said...

HAYIRLI BAYRAMLAR.İnş kurban bayramını cümleten idrak edebilenlerden oluruz...


SELAMLAR...

rosygarden said...

Ladybird'cüm Kurban Bayramını tebrik ederim. Ailenle ve sevdiklerinle beraber nice bayramlara inşallah...

Kurban Bayramın mübarek olsun...

NeLLy said...

Eid Mubarak Sister! Though we neither have fresh wilderness flowers nor our moms with us..

Anonymous said...

ama ama.. barış manço!..
yine aldın beni benden ladybird ablacım.
hayırlı bayramlar olsun.
(:

Ayşe said...

sevgili yasemin,

bayramın mübarek,yeni yılın hayırlı ve uğurlu olsun..

Sevgiler..

Anonymous said...

sevgili ladybird..!! Seni bilen arkadaşlarına, yorum yaparken senin asıl ismini kullanmamalarını tavsiye eder misin lütfen..

mq said...

bayramınız mübarek olsun ladybird ve tahin !

ladybird said...

ah kalbimmm ben senden cok cektimm... delisin delisin:P
el openlerin cok olsun evladim. kalbine sahip cik suveyda:P

gonulpinari, mubarek olsun. analizlerinizin devamini bekliyoruz efendim..

mustafa hocam nerelerdesiniz? esiniz ve cocuklara cok selam eder bayramlarini tebrik ederim.

sana da iyi bayramlar soner :)

amin mislina. Allah razi olsun..

rosycigim, ben de senin ve ailenin mubarek kurban bayramini tebrik ediyorum..

eid mubarak nelly. kiyamam ya. gurbette de olsa insan ailesi ile olunca bayramlar buruk gecmiyor. ins onumuzdeki bayramlari sevdiklerinle kalabalik icerisinde gecirirsin. Hem o zaman o bayramlarin ve ailenin kiymetini cok daha iyi anlarsin..

sana da kaf-nun. ailenin yanina gidebildin mi bayramda?

canim feyzacigim, var mi baris manco gibisi..? aradigimda seninle konusamadik :( dun sule ve nazan ile birlikte idik :)

cok tesekkur ederim sevgili ayse... senin de mubarek olsun ins.

soner; tekrar iyi bayramlar :)

Bizi unutmadiginiz icin tesekkur ediyorum sevgili mq.:) Sizin de bayraminiz mubarek olsun. derslerinizde basarilar.

Saglikli, huzurlu gunler diliyorum..

Anonymous said...

soner soner olarak kulanılıyor da yasemin niye yasemin olarak kullanılmasın?