Saturday, December 09, 2006

davetiye

Pek muhterem komsularim,

Sizleri yeni acilmis olan nur pinarindan damlalar adli sayfam ile tanistirmak istiyorum.. Amacim her hafta risale-i nurdan bir vecize islemek. Yorum durumuna gore yeni vecize asmayi dusunuyorum. Bunu kendi sayfamda da yapabilirdim ancak bu sekilde ozel ve yeni sayfanin daha faydali olacagini dusundum. Diger konular ile karismamis olur hem boylelikle her vecize bir hafta askida kalir. Hayirli olsun. Hepimiz istifade ederiz ins.

"Komsu komsunun bloguna muhtactir" demis atalarimiz :P veya pek yakinda diyecekler :) benim komsularim ariftir dolayisiyla daha fazla tarif istemezler bilirim :) giris ucreti de almiyoruz ustelik her ay en cok yorum yazana cam sakizi coban armagani odul dusunuyorum.. E o halde nur deryasina buyrun efendim.

6 comments:

Anonymous said...

sevgili ladybird, hayirli olsun blogun, insallah ziyaretcin oluruz,

selamlar...

ladybird said...

Merhaba Baharcigim,
Allah razi olsun. Her zaman bekliyoruz. Paylasim arttikca iletisim daha kaliteli olur..

Sevgiyle..

suveyda said...

birde atalarımız demiş ki.

komşuda pişer bize de düşer.

hadi pişirde gelelim bizde.

yoksa hep beraber mi pişirecez

ben hazırım dün önlüğümü takıp geliyorum, kovsanda gitmem:)

hayırlı uğurlu olsun inş hepimize.

neler geliyor aklına ya, hayyet bişeysin:)

rosygarden said...

Ladybird tebrik ediyorum. Şahane bir fikir :) Aferin kız sana :)
Yeni blogun vatana, millete hayırlı olsun :)

Not: Ben yeni bir blog açmadım ama blog template'mi değiştirdim. Ben de herkesi yeni haliyle bloguma beklerim efendim :)
Reklamlar biti :)


Not 2: Ha söylemeyi unuttum. Misafir umduğunu değil bulduğun yermişim ama ben çay da isterim ona göree :P

ladybird said...

Tesekkur ederim canim. Katkilarini bekliyoruz. Nur Pinari benim degil hepimizin blogu.

Sana semaver ile cay ikram etmek isterdim.. ;) buradan anca hayali olarak karsilikli yudumlayabiliriz. Arada 3600 km var. :)

ladybird said...

Allah razi olsun suveyda hep birlikte mutfaga girelim ki zevkli olsun. Aklima daha neler neler geliyor amma...