Monday, September 11, 2006

Cinaralti Sohbetleri



Aylardir tasarladigi projesi ile kafami sisiren Sehnaz hanfendinin hayalleri gercek oldu nihayet:) Sitenin ismi&adresi ne olsun, bu logo guzel mi? su renk nasil? hadi isim bulalim, siteyi bir an once faaliyete gecirelim seklinde devam eden diyaloglar sona erdigi icin pek mutluyum:)

Aylardir dedigime bakmayin; Sehnaz yaz rehavetini atlatip, tatillerin sona ermesini beklerken projesi ile ilgilenme firsatini bulamamisti. Yoksa kis aylarindan beri bana neler cektirdigini bir ben bilirim :P

Iste boyle kisin kestane zamani gecsin, yazin rehaveti gecsin derken bu gece itibari ile 'Cinaralti Sohbetleri' faaliyete girmistir.

Cinaraltina ugramadan once caylarinizi almayi ihmal etmeyiniz. :) Projenin yardimsever destekcisi ben:P hepinizi bu etkinligimize davet ediyorum. Vatana ve millete hayirli ugurlu olsun. :) Detayli bilgi icin buyrun.

En derin muhabbetlerimle..

8 comments:

suveyda said...

Hımmm, güzel iş.

ilerde belki edebiyat tarihi yazar bunlarıda.

zıplayalım mı:)

Siyah Zambak said...

hayırlı olsun,sende kafanı dinlersin artık :)

Siyah Zambak said...

hayırlı olsun, sen de kafanı dinlersin artık:)

ladybird said...

kim bilir..? Hopla, zipla sen de katil suveyda:)

acaba siyah zambak?
bu seferde konu bul, yazi yaz dyecek:P

Tesekkurler.. Ins faydali olur.

Anonymous said...

hayırlı uğurlu olsun. çok güzel birşey. şimdi inceliyorum hemen.

ladybird said...

Tesekkur ederim Gulce.
Katiliminizi bekliyoruz :)

berra said...

Güzel bir çalışmaya benziyor.Tam olarak inceleyecek zamanım olmadı ama şimdiden yazılarınızı okumak için sabırsızlanıyorum.

ladybird said...

Ilgin icin tesekkur ederim Berra.