Monday, June 12, 2006

Yusuf'um


16 comments:

ladybird said...

Gönlüne düşerse bir imkansız aşk
Kaçarken vurulmuş ceylan gibi yüreğin
Ağlarsan ırmak olup
Gözyaşların boşa
Kendini tanıyamazsın
Aşıksan yarımsın

Gel ellerimi tut diyemem
Yusuf'um Yusuf'um
Gözlerinin içine bakamam
Yusuf'um Yusuf'um

Ah ettim tükendim, gün günden soldum
Perişan ruhumu ismin ile avuttum
Ağlarsın ırmak olup
Gözyaşların boşa
Kendini tanıyamazsın
Aşıksan yarımsın

Gel ellerimi tut diyemem
Yusuf'um Yusuf'um
Gözlerinin içine bakamam
Yusuf'um Yusuf'um

Yıkamam kumdan kalemi
Aldatamam kendimi
Açamam mühürlü kalbimi
Anlatamam kendimi

Gel ellerimi tut diyemem
Yusuf'um Yusuf'um
Gözlerinin içine bakamam
Yusuf'um Yusuf'um

life said...

:(

Anonymous said...

bu yusuf zelihanın yusufu mu?

ladybird said...

Bu turkuyu soyleyenin Yusuf'u ;)

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ladybird

Yağmurun habercisi, kuraklıktır!

Yaşamak Lâzım,
Kâzım Mızrak


***

- Geceniz sabahına hayr ile varsın, dilerim...

Hayâl said...

Herkesin bir yusufu vardır ;)...Gönül kuyularımızdaki yusufî güzellikleri açığa çıkarabilmek dileğiyle...Sevgiler...

ladybird said...

amin amin amin..

Anonymous said...

ŞARKI : Deli Yarim (Zeynep''in Türküsü)

SESLENDiREN : Deli Yürek


Anlat bana yüreğim anlat
Sensin benim deli yarim
Anlat bana yüreğim anlat
Sensin benim deli yarim

Anlat bana
Oydu gecen,
Ilık rüzgar gibi esen
Anlat bana yüreğim anlat
Gözüm değince gözüne
Fırtınaydı kopan

Aşk buydu,
Deli gönlüme akan

Kapıldım şavkına
Takıldım aşkına
Düştüm peşine
Deli yarim

Ah bir sarılsam
Adarım canımı
Duysa feryadımı
Deli Yarim

Ben ağlarım hep
Ağlarım
Can çekişte rüyalarım
Ben ağlarım hep
Ağlarım
Dinmek bilmez
Gözyaşlarım

Anlat bana
Oydu gecen,
Ilık rüzgar gibi esen
Anlat bana yüreğim anlat
Gözüm değince gözüne
Fırtınaydı kopan

Söz geçmez
Yoldan çıkmış aşkıma

Baktıkça bakarım
Gördükçe yanarım
Bir bana gülse
Deli yarim

Ah bir sarılsam
Adarım canımı
Duysa feryadımı
Deli Yarim

Söz:Osman Sınav
Müzik:Bora Ebeoğlu
Seslendiren Zara

Anonymous said...

Yusuf'u kaybettim Kenan ilinde gören olursa haber vermeleri bir ödül almalarına vesiledir :)))

unutuyorum ben seni yasmin ya :)
aklıma düştü bir kapıyı tıklatayım dedim,müziğini dinleyemedim-londra-istanbul arası teknoloji yetersizliği diyelim:p- ama blog sayfana bağlanınca "ana ne oluyor" gibi bir kaba refleks gösterdim, sebebini merak edersen misafir ol gel bana :)

şafak kaç bilmiyorum ama bu blogu arada sırada züyaret etmek lazım :)

Anonymous said...

şey yine ben :p

Bu eseri kim söylüyor, benim bir tahminim var ama emin değilim.

yaşı başı geçmiş olanlar bilir :p eskiden bir oya-bora ikilisi vardı bu ses oya'nın sesi gibi.hani şu "süper baba" jenerik müziğindeki ses.

"aman hüzün sende ya sanane kim söylüyorsa söylüyor" diyenler duydum sizi :)) cızzz

ladybird said...

Tesekkurler Ali.
Aysegul'un Yusuf'u, Zeynep'in Yusuf'u, Zuleyhan'in Yusuf'u nun askini ogrenmis olduk ;)

Huzuncugum, ahhminel ask (en yakici ask deel mi?) Bir zamanlar bu nicki cok kullanmistim..

Hosgelmissin ne iyi olmus aklina dusmusum. Sayfanda calan muzigi dinledim. Pek yanik caliyor. Icim hos oldu. Surekli dinledigim eserler bunlar..

Yusuf'um eserinin Soz ve muzik: Bora Ebeoglu'na ait. Seslendiren de Oya olmali ;)

Seni listeme ekledim, uzak kalmayiz bundan boyle ins.

Safak 26 ;)

ladybird said...

Yagmur yagiyor,
Sesi dinlemek lazim..

Anonymous said...

Sayende dilime takıldı şarkı. yusufum..yusufum diye dolaşırıyorum etrafta :)

Anonymous said...

Bu Yusuf meraka değer biri sanıyorum?

ladybird said...

nasil takilmasin, nasil soylenmesin, nasil dinlenmesin, Yusuf guzel isim..

anonim, merak kediyi bile catlatirmis efendim. herseyin arkasinda sebep aramamali.

Anonymous said...

Yok yok.
İşin espirisi idi.
Merak etmiyorum hiç bir şeyi.