Thursday, June 01, 2006

Unique - Sahsina munhasir!

Hemen hemen her yazisina .:.: Dip Not :.:. ekleyen..

.:.: Bilginize :.:. seklinde Düzeltme ! yapan..

:-/ Catik kas ifadesi kullanan..

Yorumlara yanit yazarken rumuzlarin basina @ sekli ekleyen kim olabilir ?

Evet! onu hepimiz taniyoruz ;) Tarzi, oturusu, kalkisi, sozu, yazisi cizgisi ile o Kâzım Mızrak ;) Yazarken o anki ruh halini, duygularini ve dusunecelerini konuyla alakali olarak imzasina yansitiyor. Blogundaki yorum ve yazilarinda kullandigi imzalardan derleme yaptim. Bol tebessumlu, tatli dilli uzun yillar diliyorum sana.. ;)

Ctrl+Merhaba
Kâzım Mızrak

Apansız Gidiş,
Kâzım Mızrak

Sevgisi Yalan,
Kâzım Mızrak

Düşündükçe,
Kâzım Mızrak

Öfkelenmiş,
Kâzım Mızrak

Gülümsemiş,
Kâzım Mızrak

İnadına Gülümse,
Kâzım Mızrak

Gerçeğin Peşinde
Kâzım Mızrak

Bizde Böyle,
Kâzım Mızrak

Gerçeğe Çağrı,
Kâzım Mızrak

Çok Yüzsüzmüş,
Kazım Mızrak

Yolcu Yolunda Gerek,
Kâzım Mızrak

Sakin ve Duru,
Kazım Mızrak

Sırtında Çufal,
Kâzım Mızrak

Sineye Çeken,
Kâzım Mızrak

Yobaz ve Eyyamcı,
Kâzım Mızrak

%100 Ölecekmiş,
Kâzım Mızrak

Bir Don Kişot,
Kâzım Mızrak

Hem de Kendini Bilmez,
Kâzım Mızrak

Biberli Çay,
Kâzım Mızrak

Yanıp da Sönmüş,
Kâzım Mızrak

Pış Pış Yavrum Pışpış,
Kâzım Mızrak

Ağlayıp Gülen,
Kâzım Mızrak

Zavallının Birisi,
Kâzım Mızrak

Bir varmış Bir yokmuş,
Kâzım Mızrak

Dönüşü Olmaz,
Kâzım Mızrak

Sözü Özünden,
Kâzım Mızrak

Herşey İnsanlık İçin :)
Kâzım Mızrak

Huzuru Arayış,
Kâzım Mızrak

İçsel Kavgam,
Kazım Mızrak

Ölümü Bekleyen,
Kâzım Mızrak

Sessiz Sedasız,
Kâzım Mızrak

Soyut Gerçek,
Kâzım Mızrak

Ekvatorda Aurora,
Kâzım Mızrak

Üzümlü Kek,
Kazım Mızrak

Şakacı ve Mutlu,
Kazım Mızrak

Ebedin Yolcusu,
Kazım Mızrak

Kuru Fasülye,
Kazım Mızrak

Sevgi Doluymuş,
Kâzım Mızrak

Bilincin Uyanışı,
Kazım Mızrak

Şekersiz Çay,
Kazım Mızrak

Trajikomiksiniz,
Kazım Mızrak

Alın Size Samimiyet,
Kazım Mızrak

Matrix'den Çıkış,
Kazım Mızrak

Tam Bir Ahmak,
Kâzım Mızrak

Düşündükçe,
Kâzım Mızrak

Dermişim,
Kâzım Mızrak

Sessiz Sedasız,
Kâzım Mızrak

Gülümse Kaderine,
Kâzım Mızrak

Rabbini Arayan Adam,
Madrup Kâzım Mızrak

Başka Çare Yok, (sadece bir gercek var, O bizi kurtaracaktir, ayni zamanda tek care Kazim Mizraktir )
Kâzım Mızrak

Umuda Yolculuk,
Kâzım Mızrak

Dediğim Dedik,
Kazım Mızrak

Doğruya Doğru,
Kâzım Mızrak

Toprak Beden,
Kâzım Mızrak

Bir Aptalın Korkusuzluğu,
Madrup Kâzım Mızrak

Beş Parasız ve de Salak,
Madrup Kazım Mızrak

Doğruya Doğru,
Kâzım Mızrak

İnadına XP,
Kâzım Mızrak

Madrup Olan,
Kâzım Mızrak

Akıl Oyunları,
Kâzım Mızrak

Gece ve Gündüz,
Kâzım Mızrak

Uykusu Gelmiş,
Kâzım Mızrak

Toprak Beden,
Kâzım Mızrak

Mutlu ve Neşeli,
Kâzım Mızrak

Aklın Yolu,
Kâzım Mızrak

Kendini Bulan,
Kâzım Mızrak

Müsadenizle...
Kâzım Mızrak

Saygı ve selamlarımla,
Kâzım Mızrak

.:.: Gündeme Uygun Bir Söz :.:.

Kapıyı çarpmadan çık ki, geri dönmeye yüzün olsun!

17 comments:

tahin said...

Kazim Mizrak, O bir ekol :)
Imza alaninda cigir acan insan!

Sahsina munhasir Kazim Mizrak, nice uzun yillar blog aleminin Kazim Mizrak'i olarak kalman dilegiyle:)

PS: Dogumgunu mesaji gibi oldu:)

tahin,
Kazim Mizrak özentisi


:))

ladybird said...

Kalmaz Yarına,
Kâzım Mızrak

Akıllı Çocuk,
Kâzım Mızrak

Imza toplamaya devam ;))

Bâd-ı Sabâ said...

@ Risale-i Nur

Sevginizi maddeleştirmiş olduğunuzu söyleyerek düşüncemi ifade etmeme izin verin.

***

İnsan, bahar mevsiminde mutlu olur da bu mevsime karşı bir beğeni ile sevgi duyar. Lakin kış mevsimine bir isteksizlik sevgisizlik duygusuyla bakar.

Biz hangi mevsimiz muhterem dost Risale-i Nur?

***

Bizi bahar mevsiminde iken, bu sözleriniz ile övgülendirmeyin; yarın mevsim kışa dönünce beni incitecek sözler ile anarsınız bu seferde :)

Yine de nihayetinde; güzel sözleriniz, güler yüzünüz ve neşeye davetiniz için teşekkür ederim, sağolunuz.

:o)

***

Rabbim, beni kullarına şefkatle sevdir; hatalarımla ve yanlışlarımla. Sevgisi dünyevi olanları benden uzak eyle; öyle ki onlar iyi günümde beni severler sayarlar, kötü günümde ise yererler tanımazlar...

Bâd-ı Sabâ said...

@ Tahin

Göz görmese, gülün adı duyulur muydu efendim. Hakkımızda latife ediyorsunuz, bunu ben çok iyi biliyorum ve siz de benim kadar biliyorsunuz ki, kıyıda kenarda kalmış kendi halinde bir insanım ben.

***

Benim tedirginliğim şu sebepledir.

Şimdi bizi tanımayan birisi de gelir, şu kâzım denen çocuk da kimmiş der; bizi hali vakti yerinde iyi bir insan sanır.

Sonra ben bu muhterem ile muhatap olurum da, bizi dünkü çocuk olarak itha etmeye kalkar; bir ön yargıda bulunarak bizi beğenmiştir de sonradan kim ve ne olduğumuzuzu anlayınca bizi sözleriyle aşağlar kınar.

***

Buna meydan vermemek için, hep övgülerden kaçarım muhterem Tahin.

Tabi yerine göre enaniyet yaptığım yerler olmuyor değil; duruma göre, tadına göre insan kendisinden övgüyle de söz etmelidir ;-)

***

Doğum günü demişken; geçen sene mayıs ayında yazmaya başlamıştım zaten. İki ay sonra yanlışlıkla bloğumu silmiştim; yılmadım devam ettim bugünlere kadar.

Yazmak çok zor gerçekten, kaç kez tası tarağı toplayıp gitmek istedim; anlamsız göründü kaç kez bana bu hayal âlemi; yine buradayım, hala yazıyorum; ama yarını bilemeyiz.

Doğum günü tebriğinizi hoşnutluk ile kabul ediyorum; sağolunuz diyorum.

İnşallah hepimiz içinde hayırlara vesile olur; birbirimizi tanımış olmamız...

***

Özenti sözünüzü ben görmezden geldim efendim, biz kendimizi özenilecek birisi olarak bilmeyiz; düşkünlüğümüz ile, hayattaki başarısızlıklarımız ile ancak ibret alınacak bir kimseyidir.

Hepimiz de bunun şuûrundayız diye düşünüyorum.

İnşallah Rabbim kalplerimizde yaşama dair bir sevgi istek uyandırır; hatalarımızı yanlışlarımızı ve kusurlarımızı affedebileceğimiz gücü kudreti bize bahşeder...

***

Bloglardan öğrendiklerimi yine bloglara miras bırakıyorum; adımız mevzu bahis olamaz, biz de birilerinden öğrendik nasıl blog yazıldığınız.

Onların hakkını yemek istemem; özenti konusu bu şekilde anlaşılır olsun efensim.

Gönül rahatlığı içersinde, benim kullandığım imza şeklini herkes kullansın bunu da bir özenti şeklinde ele almayalım; kimi dostlarımızın kalbi kırılabilir ve bana karşı kıskançlıkla bir husumet besleyebilirler.

Zihnimizi uyanık tutalım, ve nefsimize bizleri birbirimize düşürmesi için fırsat vermeyelim!

İbret-i Âlem,
Kâzım Mızrak

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ladybird

Efendim size şuan için yorum bırakmayı düşünmüyorum, hakkınızı helal ediniz...

Mahcûp Olmuş,
Kâzım Mızrak

Anonymous said...

Kim bu Kazım Mızrak ya.Yazıyı okuyum dedim ikide bir aynı ismi görünce vazgeçtim.Ne kadar meraklı bu Kazım mızrak ismini ve resmini öne sürmeye.Hiç beğenmedim doğrusu.
Yorumlar da keza gene öyle.Hiç iyi bir şey değil bence.Büyüklük tevazu ve mahviyetttedir.

tahin said...

Nazar etme ne olur, calis senin de olur Mehmet..

Hem nedir bu boyle, Kazim Mizrak'i hakli cikarma cabasi:)

Bosuna dememis; ovguler baskalarinda kiskanclik ve onyargiya sebebiyet verebilir diye:)

Olur boyle seyler..


tahin,
Kiskanc

ladybird said...

Bu da bir gorus tabi Mehmet bey ;)

Av. Ertuğrul Harman said...

kazim bey bir ekoldur

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ryu Kun

...söyleyelim de hakkını (kendi olma hakkını) versin, ayıp ediyor kâzım; yan çiziyor zaman zaman; benim de zoruma gidiyor bu tavır ve davranışları.

akıl var, zeka var; bu çocuk ne'den kaçar ki anlamadım gitti, yoluna çıkan her güçlüğü aşabilecek imkan ve güce sahip oysa :)

Gerçeğe Çağrı,
Kâzım Mızrak


- Bekliyor.
> Neyi?
- İnancını!

Bâd-ı Sabâ said...

@ Mehmet

Efendim, sizin gibi düşünen pek çok insan ile karşılaştım, yeteri kadar vakit kaybettirdiniz bana...

Şimdi kendimi anlatıyorum bloğumda, hakkımda ne düşünüldüğü önemli değil; hakkımı taktir edecek olan bir tek Allah vardır, bunu bilir bunu söylerim.

Hiç kimseden taktir ya da teşvik beklemiyorum; ne biliyorsam onu yazıyorum, neye inanıyorsam onu söylüyorum; açsam açım diyorum; toksam tokum diyorum; resimler de nasıl bir insan ile muhatap olduğunuz konusunda fikir edinmeniz içindir.

Bu kadar basit işte, anlaşılmayacak bir mesele yok...

Ölüm de Gelir,
Kâzım Mızrak

Bâd-ı Sabâ said...

- ÖNEMLİ -

Burada dönen muhabbet; insan için ruhi hastalıklara davetiye çıkarıyor cinstendir.

Aşağıdaki ses dosyası, acaba dedim bizlere ders verir mi diye düşündüm :(

http://www.hemenpaylas.com/download/
866098/Fethullah_Gulen_512.HTB.html


Hakkınızı helal ediniz, Allah hepinizden de râzı olsun, dilerim...


.:.: Dip Not :.:.

Dosyanın uzantısı *.HTB dir. Bu ses dosyasını WinAmp ile dinleyebilirsiniz.

Download ettiğiniz dosyanın üzerine fare ile sağ tıklayın, Birlikte Aç; seçenekler arasından WinAmp programını seçin.
Ya da bir bilenden yardımcı olmasını riza ediniz.

Bâd-ı Sabâ said...

- "riza" değil, "rica" olacaktı...

Anonymous said...

Kazım Mızrak Beyefendi kendine has bir üslüpla yazmış.Güzel de yazmış.Anlattığından çok kendi ismi ön planda görünsede bu da olabilir yasal bir mani yok.Zaten övülmekten haz almak ve önde görünmek arzusu az veya çok herkeste olan bir duygu.Böyle olunca ve hep övgü alınca insanlar tenkide de tahammülü olmazlar. Tenkidleri vew tenkid edenleri vakit kaybı olarak görürler.Olsun ben yine yazacağım.Bunları Tenkit değil eleştiri de değil kişisel kanaatim olarak sunalım.Fıtrat ve mizaçlar farklı tabi.Gibi önde görünmeyi severek hizmet eder.Kimi de hiç görünmek istemeden hizmet etmek ister.Aldığımız kültür "Ben"i kaldırıp "Biz"i öne sürer."Ben" yokum "Biz" varız. Zaten büyüklüğün şeni de tevazudur.Hep övgü insanı şaşırtabilir.Tenkide tahammüllü olalım çünkü Tenkidler ise insanı uyarıp şaşırmadan kurtarabilir.
Allaha emanet olunuz.
Hepinize saygı ve selamlar...

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ali

Yorumunuzu yapıcı buluyorum efendim, sağolun.

Tespitlerinizi yapıyorken bilhassa bizi muhatap almamış oldunuzun farkında olmakla beraber, kendi hesabımıza çıkarılması gereken dersler üzerinde durmaktayız; biliniz, haberini alınız inşâAllah.

Dikkat çektiğiniz hususları başka kimselerin de görebiliyor olduğu tememmi ediyorum.

Saygı ve selamlarımla Ali Bey...

Bâd-ı Sabâ said...

Düzeltme,

"olduğu tememmi ediyorum."
"olduğunu temenni ediyorum."

yapılmıştır!

Anonymous said...

çok samimi çok içten...

Gerçeğin Peşinde
Kâzım Mızrak

~
Dönüşü Olmaz,
Kâzım Mızrak


kararlı ;)

Çok Yüzsüzmüş,
Kazım Mızrak

~
Hem de Kendini Bilmez,
Kâzım Mızrak

~
Zavallının Birisi,
Kâzım Mızrak


mütevazi :)

Sırtında Çufal,
Kâzım Mızrak


yüklenmiş :)

Sineye Çeken,
Kâzım Mızrak


sabreden

%100 Ölecekmiş,
Kâzım Mızrak

~
Ölümü Bekleyen,
Kâzım Mızrak

~
Ebedin Yolcusu,
Kazım Mızrak


tabiikide inanmış ;)

Ağlayıp Gülen,
Kâzım Mızrak


hayatı belkide anlamış ;)

evet......o Kâzım Mızrak ;)