Thursday, June 08, 2006

Buyuk Ada

Buyuk ada tatile gittigim zamanlar mutlaka ugramak istedigim yerlerden birisi. Istanbul'un gurultu, kosusturma ve telasesinden kurtulmak isteyenler icin gunluk kacis yapabilecekleri bir mekan. Buyukada'ya, Sirkeci, Kabatas ve Bostanci'dan kalkan Ada Vapurlari ve Istanbul Buyuksehir Belediyesi'nin deniz otobusleri ile ulasmak mumkun. Iyi yuzucu iseniz yuzerek de gecis yapabilirsiniz ;)


Ada da ambulans ve polis arabasindan baska tasit bulunmadigindan, vapurdan atlayip faytona biniliyor. Ayaklarina guvenenler saglam bir spor ayakkabasi ile adanin etrafini turlayabilir (benim 2. gidisimde yaptigim gibi) Isteyenler icin bisiklet kiralama imkani da var. Duyduguma gore esek bile kiralaniyormus ;) Yurumek yorucu olabilir ancak fevkalade manzaraya dalinca yorgunluktan eser kalmiyor.


Biz genelde oglen yemegini vapurdan iniste alip fayton ile piknik bolgesine gidip yanda gorulen yerde denize karsi yiyoruz. Sessiz ve sakin bir yer.









Gunesin batisini koro halinde soyledigimiz sarkilar esliginde seyrediyoruz buradan..












Su denize atlanmaz mi ?


Arkadasim Ulku bu fotograflari 2 hafta once cekmis, bana gondermisti. Koskleri ve ozenli yapilarla suslenmis buyuk adayi gorunce hemen gidesim geldi.









Biz Heybeli'de her gece mehtaba cikardık.. Mehtabaaa cikardik..













8 comments:

ladybird said...

Mutlaka gidin.. Size simdiden iyi eglenceler ;)

life said...

:)Bende haftasonu oraya gitsemmi ki...

ladybird said...

Hayir!
Beni bekle :Pp

life said...

çabuk gel öyleyse;)

Hayâl said...

Ben de sana palandökenin resimlerini yollayacağım ladybirdcüm...Çok nezih bi mekandır :p...Kaçan keçileri aramak büyük bir haz verir insana...İçinden şarkılar söylemek gelir...

Karadır buuuu bahtım karaaaaaa
Sözüm kâr etmiyor yareeee
......
Kendim ettim kendim buldum :P
:)))

tahin said...

UHUHUHUHUHUHUHUUH
BOOHHUUUUUUUUUUUU

Bensiz nasil gezersiniiiiizzzzzz ohuhuhuhuhuhuh

tahin,
böğüren

ladybird said...

Sehnaz az kaldi az ;)

Resimleri bekliyorum hayal ;)
koro halinde! Hep birlikte !

h2s3t, arkadaslarini ikna edebildin mi?

tahincigim, sen uzulme sakin, gezme tozmalarimizin butun detaylarini fotograflar esliginde anlatirim ben sana:Pp Sensiz tadi olmasada kulaklarini cinlatirim bol bol ;)

Tesekkurler peace, gidip gezdiginde yorumlarini bekliyorum..

Iyi haftasonu diliyorum..

ladybird said...

Ooo cok iyi. Hafta sonu cok kalabalik oluyor. Kose bucak sakin yerler bulursunuz umarim. Hafta arasi daha guzel.

Iyi eglenceler size.. Ben de yakinda oradayim ins..