Saturday, November 25, 2006

Huzun..





Bu fotograflari bir kac gun once evimin onunde cep telefonum ile cektim. Goruldugu uzere burada halen sonbahar. Hepimiz bu fotograflardaki yapraklar gibi sararip solacagiz bir gun.. Kainati her an yeniden yaratan, yeniden boyayan Mevlam ne guzel ornekler sergiliyor. Insan; zenginliklerle sergilenmis su kainata, guzel ciceklere, boceklere, civildasan kuslara, bahardaki sevince, guz mevsiminde ki huzne, gordugu, tattigi, duydugu ve hissettiklerine karsi duyarsiz kalamiyor.. kalmamali..!

5 comments:

Anonymous said...

Bloğu açar açmaz, hemen fotoğrafların kalitesine baktım
-huyum kurusun;) -.
Cep telefonuyla çektiğinizi okuyunca, renklerin neden o kadar net olmadığını anlamış oldum.
Fotoğraf + ağaç aşkı bir virüs gibi sardı beni, hayırdır insaAllah;)

Reankarnasyon saçmalığa inansam, ben önceden söyle bir;

http://www.ağaçlar.net/gallery/ağac.php?id=5933
ağaçmışım" derdim de, yok öyle birşey:P

Evet..sonbahar ve hüzün kardeşliği.
Yaprakların rengi ne sıcak, toprak ne güzel kucaklamış yapraklarını. Toprağın bağrından çıkanlara ne büyük bir saygısı var değil mi?
Milyonlarca insan ona bassadan hiç birşey eksilmiyor sevgisinden, tevazusundan.

Allahım! Estetik anlayışına hayranım, düzen anlayışına hayranım, hakimiyet anlayışına bitiyorum.

Kısaca: Ay lav yu Allahım:)

Anonymous said...

SONBAHAR
Senden gelen her şey güzeldir Rabbim
Baharın da güzel, güzün de güzel
Hazan yağmuruyla ıslanda ruhum,
Ruhuma kattığın hüzün de güzel

ladybird said...

Merhaba monaruz,
monaruz ne demek? :) sevgili google da arama sonuclari yorum yaptigin sayfalara yonlendiriyor :)

Cep telefonlarindaki teknoloji ilerledikce prof foto makinasi hayalim ertelendi. Yakin zamanda almaliyim, her kareyi yakalamaliyim ve yayinlamaliyim :) O virus bana da bulasmis demek ki :) Verdigin linkteki agaca baktim. Dev bir eser. Gordugumuz guzellikler kendi icimizdeki yankisini bulurdan yola cikarsak; senin icinde dev bir insan (agac) var sonucuna ulasabilir miyiz acep?:)

SubhanAllah! Tefekkur edebilenlere ne mutlu. Rabbimizi andigimizda kalbimiz ne guzel tatmin oluyor, huzura kavusuyor. Allahu ekber!

Not; Bizim cok guzel bir ormanimiz var.. ormanda kocaman agaclar var :) Gittigimde goruntu alayim senin icin..

Dortluk icin tesekkur ederim sevgili gonulpinari.

ister ağlat ister güldür
ister yaşat ister öldür
aşık paşa sana kuldur
kahrında hoş lütfunda hoş

cana cefa kıl ya vefa
kahrında hoş lütfunda hoş
ya dert gönder yada deva
kahrında hoş lütfunda hoş

hoştur bana senden gelen
ya hilat-u yahut kefen
ya taze gül yahut diken
kahrında hoş lütfunda hoş

ey padişah hulem yezel
zatı evvel hayyı ezel
ey lütfu bol kahrı güzel
kahrında hoş lütfunda hoş

Anonymous said...

Merhaba ladybird:)

Mona^ruz= tek^gün demek.


içinde dev bir ağaç taşıyan insan olmak!
Ağaçlar kadar dik, ağaçlar kadar onurlu,sabır sahibi ve köklü olmak demektir sanırım.
insaAllah öyledir.

Ne demiş N.F.K
"Tohum ek!
Bitmezse toprak utansın!"

Biz ekelim de,Allah kerim..

Orman resimlerini heyecanla bekliyorum, beni çok mutlu edersin.

istediğin gibi bir fotoğraf makinasina biran önce sahip olman dileğiyle.

sevgiler
:)

ladybird said...

Tekrar Merhaba,
Londra'dan kucak dolusu kuru yapraklar, ay.. sevgiler:P

Tek gun demek.. Peki hangi dilde tek gun demek? :)

monaruz'un telaffuzu kulaga hos hatta oldukca romantik geliyor:)

Ben de sana tohumla, ekmek&dikmek&toprak ile ilgili sozler siirler yazmak istiyordum ancak disari cikmamiz gerekiyor simdi. Yine yarim kesmek zorundayim canim :) Hep sana denk geliyor nedense:P

Gorusmek uzere..