Friday, November 17, 2006

cumaniz hayr getire..

"Truly in the heart there is a void that cannot be removed other than the company of Allah. And in it there is a sadness that cannot be removed except with the happiness of knowing Allah and being true to Him. And in it there is an emptiness that can not be filled except with love for Him and by turning to Him and always remembering Him. And if a person were given all of the world and what is in it, it would not fill this emptiness." -Ibn Qayyim al Jawziyya

7 comments:

suveyda said...

haçan yaptun bir iyilik tam yap
şunu tercüme eyle bize:)
hayırlı cumalar.
zamanın işlemeye başladı bile, geç gelen her cevap aleyhine kullanılacaktır:)

ladybird said...

Ibn Kayyum soyle diyor;

Hakikattir ki insan kalbinde Allahin yardimi olmadan kaldirilamayacak bir bosluk vardir.. Ve kalbin icerisinde oyle bir uzuntu vardir ki ancak Allah'i tanimanin verdigi mutluluk ve ona dogru olmakla kaldirilabilir. Ve icinde bir bosluk vardir ki ancak Alah’in sevgisi ile, O’na donerek, her zaman hatirlayarak doldurulabilir.. Eger insana butun dunya ve icindekiler bahsedilse yine de bu bosluk doldurulamaz..

tamam mi hanfendi ?:)

suveyda said...

tamam hanfendi oldu:)
çokda güzel oldu
buna benzer çok güzel bişey okudum bugün.bulursam buraya da yazarım.

rosygarden said...

Vowwww!!!!!
Bu sözü okuduğumda verdiğim ilk tepki bu oldu. Ben de ne zamandır kendi hayatımdaki, içimdeki boşluktan dertlenip duruyordum ama ben kendi derdimi bu söz kadar iyi anlatamadım.
Ben bu sözü çok beğendim ladybird cüm. Ben de hemen bloguma koyabilir miyim bunu?

Not:Buarada noldu bakim? Senin niye tazelenmeye ihtiyacın var? İyisindir inşallah dimi???
Benim de dilimden sana teselli olacak bikaç söz dökülebilse keşke ama dedim ya ben kendi derdimi bile daha dile dökemiyorum:(

ladybird said...

yazarsan okuruz suveyda. tenk yu :)

rosy, nice to see you. U should hang around more often :) I cannot write everything here as there are many readers. Therefore I cannot say why I need to freshen up, but I'm better now dear. We can just say its the weather and blah blah .. :) actualy its the falling leaves that upsets me so much.

Kendi bloguna koymak icin izin istemene bile gerek yok. aramizda bir sozun lafi mi olur canim ;)

Az once okuldan geldim, disarida firtina iceride taze cayim var. Buyurmaz misiniz ? :)

ladybird said...

By the way, rosy you should write for this months topic. I'm sure you'll have lots to write about the guilt feeling. We'll be waiting..

xxx

suveyda said...

o bayağı uzun geldi ladybird anlatamayacam, üşendim biraz:)
sana başka bişey yazacam, ama sonra:)