Monday, November 20, 2006

Gülbeyaz

25 comments:

Anonymous said...

UÇAK NORMALDE O KADAR UZAKTAN HEDEFE GİTMEZ BEN ÇOK DENEDİM
BURDA DÜMEN YAPMIŞLAR.

ladybird said...

Boyle bir yorum bekliyordum dogrusu :)

ladybird said...

Boyle bir yorumu tahinden bekliyordum aslinda. Karakalem de nereden ciktiysa :) Ama eminim tahin su kisacik romantik goruntude elestirecek 1 milyon sey bulacaktir :D

Anonymous said...

Ay ay ay ay, hatta ay kere ay...

Şimdi ben bunu izleyipte nasıl romantik hayallere dalmayayım.

Bunu söylediğim için strese girenler, girecekler, hatta kıskançlık ateşinde yanıp yanıp kavrulacaklar olabilir, dünya hali herşey olabilir:-P ama, Nejat işler çok karizma bir arkadaş;)

Severek izlediğim ender dizilerden biriydi, halen es kaza rastladığım yerde ekrana yapışıyorum.
Karadeniz insanının sıcaklığı ve nerde öyle masum aşklar dediğimiz türden bir aşk ancak bu kadar hoş anlatılabilir.

Genç bir atamız der ki:
iyi kaptanlar, uçaklarını her yerden uçururlar;@)

Anonymous said...

Aşk nasıl bir duygu bilmem aslında...
Aslında konuşmamam lazım bu konuda çünkü yaşayan bilir bilen konuşur:)
Bir zmanlara bu duyguyu inkar eden ben üstadın sözleriye kabullenmye başladım.
Her kalp kendi mukablinde kalp ister diyordu....
Ama helal dairesinde olmalı bu aşk..
Flörtle bu ulvi duyguyu kirletmmek lazım.

tahin said...

Cok romantik:P

Valla aynen, bu yorumlari okumadan once videoyu izlerken, ladybird'un tahmin ettigi gibi, adamin attigi ucagi; "hadi ordan, o ucak ordan oraya gitmez:P" tarzi dusunceler icinde izlemistim:)

Gidiyorsa genis aci gostersinler de gorelim:) Dar acidan kesmisler yutturuyorlar seyirciye:P

Seyirciii uyuma:P Kandiriliyorsun:)) Duygularinla oynuyorlar:)))

Bir de adam cantasindan ne cikariyor?

tahin said...

"Bir de adam cantasindan ne cikariyor?"

Deniz kabugu cikariyormus,bir daha izledim de:) Bi bavul deniz kabugu getirmis denisden galiba:P

Muzik guzel yalniz, ona laf yok:)

Bakim YouTube'de daha hangi bolumleri var:))

Anonymous said...

Güzel ve yalın bir anlatım. Bu hisleri önceden tecrübe etmişler için de, etkileyici.
Ama genelde böyle başladığı gibi sürklilik arz etmiyor, maalesef.

Bu Allah vergisi bir duygu, Kur-an'ın ifadesiyle, bu ilgi ve sevgi güzel gösterilmiş insana. Yaratıcı öyle bir sevgi serpiştirmiş ki, bu araya, maksat doğru oturtulursa, insanın dünyasını cennete çevirebilecek kadar iddialı ama insanı tutkusunun esiri yapan, onu yiyip-bitiren bir kangren olma ihtimalide yüksek, yanlış zemin üzerine oturtulduğunda.
Genelde sürekliliğin arz etmemeside, kanımca buradan kaynaklanıyor.

Amacım oluşan duygu halini bozmak diildi. İnşaAllah öle olmamıştır. Gözlemlediğim bi realiteyi aktarmak istedim.

Anonymous said...

Bir kıza ulaşmanın yolu babasından geçmez, önce kızı kazanacaksın, sonra annesini...
Gerisi kolay.
Babasını ikna etmeye çalışanlara duyrulur:))

Boşa uğraşmayın hiç bir yorum dizinin güzelliğini bozamaz:)

Gülbeyaz da Gülbeyaz ;)))

Anonymous said...

olayın sonu başından belli. milliyet reklamı da cabası...

müzik hariç; sıfır

suveyda said...

helal be karadeniz uşağum
bir karadeniz uşaği sevdiğine sevgisini ne şekilde yollarsa yollasın ki bu uçak bile olsa asla yere düşmez, sevginin korunumu kanunu diyelim buna:))

işin teknik kısmına takılanlar, uçak üsküdarı çoktan geçti kızın kalbine çakıldı daha ne deysunuz siz:)

uçağın hedefe ulaşıp ulaşamayacağını test etmenin sadece bir yolu var.denemek :)
yalnız burda dikkat edilecek husus karşı apartmana yollarken yazacağınız not şu olacak:deneme 1-2

hadi kolay gele pilotlar:)

Siyah Zambak said...

bu videodaki her kare güzel, uçak sahnesi de hem güzel hem komikti..:) ama en güzeli müzik..nari na didooo...

ladybird said...

Merhaba monaruz,
Romantik insanlarin hali baska oluyor canim :) videoyu kac kez izledin? :)
Benim de en cok begendigim dizi Yusuf (Kenan İmirzalıoğlu) karakteri ile Deli Yurek 2. ise Gulbeyaz oldu. Calikusunu es gecmemek lazim tabi. Simdilerde ise Besinci Boyut muptelasiyim. Ruhani varlik Salih Demir ornek bir karakter sergiliyor.

O genc ataniz pek guzel soylemis. Komplo Teorisi filminde Mel Gibson da soyle der; "Ask insana kanat takar, ve o kanatlar da insani ucurur.. "Sonra Gerenimoo diye haykirir..

ladybird said...

risaleinur, blogunu kapattigindan beri seni goremiyorduk. Ask nasil bir duygu bilmiyorsun demek.. Hmm sen de kagittan ucaklar yapip ucurmaya basla oyleyse :P
Tabi illaki helal dairesi icerisinde olmali.

tahin,
sana sadece "hadi ordan.." demek istiyorum : D cantasindan cikarttigi deniz kabuklarinin uzerine de suslu sozler yazabilirdi aslinda deel mi? :P benim evimde 3 tane tas var. Her birinin uzerinde soyle yazar "hope, dream, love".. tahin hanfendi bu taslarima laf etmeden duramaz. Benim icin cok anlamli o taslar, ama anlayan kim?:)

uzak, sureklilik arz etmesi bizim elimizde. Senai Demirci&Cemil Tokpinar hocalarimizin cok guzel eserleri var. Okuduklarimizi gercek hayata gecirdigimizde sureklilik elde edilebilir. Yeterki azim edip uygulamaya koyalim.

kaf-nun, icraat gormek istiyorsun ha :) kagittan ucak yapip o kadar mesafeden pencereye konduruyorsa kizi kacirmayi da bilir herhalde:) Gozu kara olacaksin..

monaruz, genelde anneler zordur ama benim bu konuda cok fenadir :) kizlarini evermemek icin buyuklere danisir, "bunlari vermemenin bi yolu yok mudur?" diye sorardi.:) Tursu tarifi istiyordu yani :)

Hangi olay anonim? Ortada olay falan yok kagittan ucak var sadece :D

Sana da helal bea suveydacigim :)

siyah zambak,
Bence en guzel yeri ruzgardan sallanan tuller idi ;)

Askla kalin..

ladybird said...

duzeltme
monaruza yazdigim ikinci yorumda; "babam" kelimesini unutmusum.. siz boslugu bulup koyuverin artik :)

Anonymous said...

:)) Görüntüleri iki kez izledim, sonra ne mı yaptım...
You Tube sağolsun, Gülbeyaz ile ilgili kaç video varsa izledim:))

Hatta rivayetlere göre bir aile kızlarını evlenmesini istiyormuş,kızda herkese bir kusur buluyorumuş.
Buna sinirlenen babaanne çıkışmış:

EE kızım, sana kimseyi beğendiremiyoruz, ne istiyorsun söyler misin?
N´sini beğenmiyorsun çocukların :P

Genç kız o sırada ekranda olan Gülbeyaz dizine söyle bir bakar...
Bak babaanne der:
Şu ekrandaki Kadir´ı (Nejat işler) görüyorsun değil mi?
Babaanne, heee yiğit uşak der.
Genç kız da, heee ayrıca karizma uşak.
Şimdi anladın mı, n´lerini beğenmiyorum:)

Sonra ne mı olmuş?
Rivayetler kısa olur, Ebu Hüreyre miyim ben :))

NOT:
Eveeet beşinci boyut, hurafeleri arada abartıya kaçsadan, Salih bey, pek muhterem bir karizma, pardon zat:-)

NOTların notu: İyi ki boşluğu doldurdunuz, yoksa ben sizi kocaman kızları olan biri sanıcaktim.
Boşluğu, sizin eşiniz şeklinde doldurmuştum.
Demek ki sizin babanız şeklinde olacakmış:))

ladybird said...

Ben de aynisini videoyu eklemeden once yapmistim:)
Demek n'si eksikmis ha..:)
Benim babaannem bu konuda pek yamandir. Ustelik cok zevklidir :) Detaya girmiyecegim, siz tahmin edin neler yaptigini :)

Ilk notuna --> :)))
Salih bey gercek hayatta da dizide oldugu gibi cok efendi biriymis. Arkadasimin calistigi yerde dizinin cekimleri esnasinda bizzat yakindan gormus hal ve tavirlarini. Tevazu sahibi biriymis. Masaallah diyelim.
Filmin abarti oldugu gercek. Allah'in (cc) planina karsi ne kadar acz ve fakr oldugumuzu tevekkul etmemiz gerektigini hatirlatiyor, dusunceye sevk ediyor.. keske boyle abarti filmlere ihtiyacimiz olmasaydi..

Anonymous said...

bi de kağıt uçak gibi kağıt helva istiyoruz biz.

ladybird said...

kagit helvanin arasinda dondurma da olsun..

suveyda said...

kısa bir süre için uçak seferleri kalkışı, gizliden kalksa bile inişleri yasaklanmıştır:)

kuleden bildirilir:)

ladybird said...

lol, lol, lol
suveydaa
senin kulede ne isin var ? pencere kenarinaa cagiriliyorsun. "SUVEYDA HANFENDI PENCEREE KENARINA BEKLENIYORSUNUZ, ELINIZE KAGITTAN UCAK ULASMASA DA YUKARIDAN KAFANIZA HER AN BIR SAKSI DUSEBILIR"

E sen buna da razi olursun dimi?:)

ladybird said...

suveyda soyle dusunuyor;
ucaklari havada esir edip, kalp istikametine ulasmalarini onleyecek dolayisiyla ucaklar infilak olacak! peh peh peh

Anonymous said...

uçağın aşkımı yoksa laz uşağunun aşkımı karar verin da.

suveyda said...

kuleden son durumu bildiriyorum:)

kaf-nun ve ladybird komutası altındaki uçaklar kuleyi dinlemedikleri için yere çakılmışlardır.Uçağın içinden çıkan kara kutuda yukardaki konuşmaları bulunmuştur.

yav uçakta bari beni çekiştirmeseydiniz, arkamdan konuşa konuşa gittiniz be.))

karakalem ise kararsızlıktan hala seyir halinde.kule olarak görev gene bana düştü karakalem, laz uşağunun aşkı bu, izin çıktı iniş yapabilirsiniz, bir daha da oaralara çıkmayın, aşk kararsızlık kaldırmaz.uçağı uçurdunmu yollayacan hedefine.

kimbilir ya ladybird ve kaf-nun gibi çakılırsınız, yada kimbilir ulaşır yerine:)

Anonymous said...

lütfen bu videoyu tekrar ekleyin youtubeye çokk izlemek istiyorum günlerdir bulamıyorum lütfennn.