Friday, May 19, 2006

Hoca efendi ve Kız çocuğu

Tebessum ettirecek bir video.

7 comments:

Bâd-ı Sabâ said...

Allah'ım ne kadar da tatlı bişey o öyle, içim eridi :o)

- Dünce, bir muhtereme seni hayata bağlayan nedir diye sualde bulundum; yavrum diye durdu...

> Bilmem ki, acep nasıl bir hâldir :-/

ladybird said...

Cok tatli ve akilli masaallah..
Gecen gun arkadasim aradi " ne yapiyorsun" diye sual etti.

"Dunyadan ve insanlardan umidimi kestigim zamanlarda cocuklarimin bebeklik kiyafetlerine ve resimlerine bakarim, su anda onu yapiyorum" dedim.

Oyle masumlar ki insan tum sikintisini unutuveriyor..Gul yuzlerine baktiginda hayat ile mucadele etmek icin guc buluyorsun. Pek guzel bir hal. Rabbim tum isteyenlere hayirli evlat nasip eder insaallah.

Hoca efendi sinirlendiginde kucagina hemen bir cocuk verirlermis.

Hayâl said...

Yüzümde koca bir gülümseme ve gözlerimde hasret dolu yaşlarla izledim....Tşk ladybird..

ladybird said...

Rabbim tum isteyenlere hayirli evlat nasip etsin insallah neycigim..

Rica ederim hayalcigim.

Anonymous said...

o dudaklar benim de alnımdan öpmüştü bir zamanlar :(

zootechnist said...

Bu tatlılıkları ve insana huzur vermeleri günahsızlıklarından olsa gerek. Üstad Necip Fazıl ne güzel yazmış

Çocuk

Annesi gül koklasa, ağzı gül kokan çocuk;
Ağaç içinde ağaç geliştiren tomurcuk...

Çocukta, uçurtmayla göğe çikmaya gayret;
Karıncaya göz atsa "niçin, nasıl?" ve hayret...

Fatihlik nimetinden yüzü bir nurlu mühür;
Biz akıl tutsağıyız, cocuktur ki asıl hur.

Allah diyor ki: "Geçti gazabımı rahmetim!"
Bir merhamet heykeli mahzun bakışlı yetim...

Bugun ağla çocugum, yarın ağlayamazsın!
Simdi anladığını, sonra anlayamazsın!

İnsanlık zincirinin ebediyet halkası;
Cocuklarin kalbinde işler zaman rakkasi...

ladybird said...

Yuregine saglik Yusuf..Ustad guzel yazmis..