Monday, May 01, 2006

Fetih Marsi..

Yelkenler Bicilecek..

7 comments:

life said...

Güzeldir sayfası:)

life said...

Milli duygularım harekete geçti:)

ladybird said...

Tesekkur ederim peace..Her zaman beklerim..

Yelkenler biçilecek, yelkenler dikilecek;
Dağlardan çektiriler, kalyonlar çekilecek;
Kerpetenlerle surun dişleri sökülecek

Yürü, hala ne diye oyunda oynaştasın ?
Fatihin İstanbul’u fethettiği yaştasın.!

Insanin duygulari nasil kabarmiz..su sozlere bak!

tahin said...

Diger marslari da koymani talep ediyoruz:P

NeLLy said...

eskiden beri pek sevdigim bir marstir. dinler dinler harekete gecen duygularima yol verirdim. ta ki 21 yasima gelinceye kadar. gecen gun dinledim.. dinledim.. sonra dedim bu ne diyor? BU NE DIYOR?! ne diyor bu sahi, kime diyor, kime?? biraz daha dinlersem intihar ederim dedim, kapattim. intihar etmedim.

tahin said...

Hani diger marslar Ladybiirrrdddd:P

Ey Musluman!
Uyan gaflet uykusundan!

ladybird said...

bir tane daha ekledim, tahin dinler dinler, tekrar tekrar dinler kilicini kusanir artik ama sen ne yaparsin bilemiyorum:P