Monday, March 05, 2007

just imagine



video sent by guzellik uykusu.. thanx ;)

7 comments:

İbn-i Sina said...

süper bişey :) insanoğlu neler yapıyor ya...

berra said...

Çok güzel gerçekten.Televizyonda da izlemiştim yanlış hatırlamıyorsam.Sadece kum ve ellerini kullanarak bu kadar güzel şeyler yapabilmesi çok ilginç..

suveyda said...

bunun bir kaç versiyonu var.
ara geçişleri hele çok güzel.
ne yetenekler var.
aynı ben:)

bizde bari güzellik uykusuna teşekkür edelim, sana yok teşekkür:)

ladybird said...

Hos geldiniz bayanlar :) Afiyettesinizdir ins.
Ben de ilk olarak gecen yil farkli bir versiyonunu gormustum. O zamanda simdi de cok begendim. Hatta ilk gordugumde cok etkilenmistim. Hatta ve hatta benim neden boyle yeteneklerim yok diye dusunmus, hayal gucumun zayifligindan dolayi hayiflanmistim... Ortaya boyle guzel goruntulerin cikmasi icin kalbin surekli kipir kipir olmasi gerekiyor.. Bende hic yok ..

bol hayalli gunler..

suveyda said...

afiyetteyim ben:)
ama ama katılmıyorum son cümlene.
böyle yeteneklerin olması için kalbin illa kıpır kıpır olmasının gerektiğini düşünmüyorum

bol gerçekli günler:)

Güzellik Uykusu said...

teşekkürünüzü alıp başımıza tac yaptık efendim. görüntüler güzeldi ama ben müzikte takılı kaldım.

sincerely.

esma said...

hmm very imaginative. cool video.