Sunday, July 09, 2006

Cok Sukur Kurtuldum :)))

pek muhterem, pek kiymetli canimdan cok sevdigim blog okurlarim. biliyorum ki gunlerdir burayi benden bir iki satir bulmak umidi ile ziyaret edip durmaktasiniz, iste aradiginiza kavustunuz, ancak sevinciniz kursaginizda kalacak cunku bir kac saat sonra ucakta olacagim.

bir kac hafta istemeyerek de olsa can dostlarimdan ayri kalacagim icin cok uzgunum hatta icim kan agliyor :Pp fakat canimdan can, canan, cinan sehir istanbul'a kavasucagimdan dolayi pek bir bahtiyarim.

sevgili ryu kun da su an yanimda, hepinizi sevgiyle kucakladigini soyluyor :)

tekrar gorusene dek saglicakla kalin..

7 comments:

Anonymous said...

eminim havalimanında izdiham yaşanmıştır :P

tahin said...

Yallah Yallah :)
Gule gule git, gule gule gel inshallah guzel arkadasim..

Blog bana emanet:P
Yaklasmayin yakarim:)

desertrose said...

Ya ben daha yeni gelmiştim.Nedir bu yaprak dökümleri?..Demek ladybird anca gurbet eldeyken yazıyor.:düşünensmile:

Anonymous said...

Hayırlı yolculuklar dememe gerek yok galiba...

Çünkü ben bu yazıyı yazarken sen çoooook tan İstanbula inmiş olacaksın..

: )

Ama hayırlı tatiller dileyebilirim

Kendine ve çevrendekilere iyi bak

Blog u merak etme Tahin elinde benzin bidonu kapıda bekliyor yaklaşanı yakacakmış...

: )

Anarshi

Anonymous said...

bende diyorum ki istanbul'daki bu yas havası niye :p sebebi malum

selametle gel,sukunetle gel sayın yasmin.

ince belli bardaklar hazır ve nazır olun, yasminle iki lafın belini kıracaz : )))

ladybird said...

tşk ederim herkese. hüzün hanfendi hani nerde çay, muhabbet? henüz arayıp hoşgeldin bile demedin;P

tahin sayende az yorum almışım ;))

relax ;P

sevgiler..

Anonymous said...

yaşlılık üftadem affola
yeni okudum p.mnizi
sahibi tarafından sürekli orda burda unutulan iletişim aracıma kayıtlıdır zatınız : )
hasibahal edecem inşaallah : )