Wednesday, July 12, 2006

Ah bu çoçuklar

Dün kızım ile oğlum 2. kez denize gitmek için hazırlık yapıyordu. Londra da güneşe alışık olmadıklarından koruyucu güneş kremlerini evden çıkmadan sürmelerini istedim.

Bu esnada oğlum kızıma şöyle dedi;

Oğlum; Abla kremi ayaklarının altına da sür
Kızım; ayak altına sürmeye gerek yok ki, güneş yakmıyor
Oğlum; güneş yakmıyor ama kumlar çok fena yakıyor, kremi sürki korusun ;))

***

Sabah babaannemin evine geldik. 5 katlı apartmanın 1. katında oturuyor. Çocuklar Tv yi açmak istediler, dedem çalışmadığını söyledi.
Aradan 1 saat geçti.
Yoldan geçen eskiciyi dairenin camında görünce konuşmaya kulak misafiri oldum.

Oğlum eskiciyi yanına çağırmış, 'bu evde tv çalışmıyor, ne kadara alırsınız?' diye soruyordu ;))

Tr ye geldiğimizden beri bir çok komik diyaloglarına şahitlik ettim ancak vaktim kısıtlı olduğundan yazamıyorum.

Ben tatilime devam etmek üzere hoş kalın diyorum..

7 comments:

Ayşe said...

İyi tatiller.. bizim buralarada bekleriz...

Anonymous said...

çocukların adapte diyaloglarını tebessümle bekliyor olacam:)

hüzün,tebessüm heyyy neler oluyor bana : )

ladybird said...

teşekkür ederim ayşe. ben de beklerim :)

hüzüncüğüm çoçuklar gayet iyi adapte oldular ancak ben adapte sorunu çekmekteyim.

tahin said...

Yirim ben onlari yirrrimm...
Satacakti he buyuk dedesinin televizyonunu:)
Babaannen napardi acaba bu durum karsisinda:P

İbn-i Sina said...

Allah bağışlasın. İnşallah her dem hayırlı evlatlar olurlar...

ladybird said...

tesekkur ederim ayse, seneye insaallah..

huzuncugum, cocuklarimin adapte sorunlari olmuyor aksine benden daha uyanik davraniyorlar. ornegin kalabalik ortamlarda agizlarindan tek kelime bile ingilizce kelime cikmiyor. cok dikkat ediyorlar. normalde ingilizce turkce karisik konusuruz. kimse anlamasin kaziklanmayalim diye tedbirli davraniyorlar. bakkala markete gonderdigimde kizim paranin ustunu tam sayar eksik verilmisse hemen itiraz eder falan filan.. :)

babaannem babama yeni tv aldirirdi tabi :)

Amin, Allah razi olsun ibn-i sina..

tahin said...

ee ladybird hanimcigim:P hani beni atlamissin:P nisbet mi yapiyorsun:P