Thursday, February 02, 2006

Butun Kizlar Toplanmislar !!

Hint muzigi disinda dun ilk defa Nil Karaibrahimgil'in 'Butun kizlar toplandik' sarkisini dinledim..Klibini de seyrettim..TV'den 3 senedir uzak kalinca ekran da her gun goz onune sergilenen goruntuler bana hem yabanci hem de garip geliyor..Boyle salak bir sarki besteleyip soyluyor ve bunun bir de yiginla dinleyicisi cikiyor...
Cem Yilmaz bu sarkiya atifta bulunmustu "kizlar siz toplanin ben geliyorum' diye.. ee haksizda sayilmaz yaptigi yorumda!? Sozler heryere cekilecek turden..

Boyle sacma sapan sarkilari dinleyenleri de anlamiyorum acikcasi...Klibinde rap mi yapmaya calismis, yoksa farkli mi gorunmeye caismis Nil hanim pek anlam veremedim..Bu kiz ayni zamanda kose yazariydi degil mi? Peh Peh Peh

9 comments:

tahin said...

hahahah:))
Hala dinlemedim o sarkiyi:) Cok mutluyum, huzurumu ve mutlulugumu bozmak istemiyorum:)

Anonymous said...

Tr. de olucan ve bu şarkıyı duymucan mümkün mü?heryandan kulağımıza sokarlar! yurtdışında olmanın faydası belki ))

tahin said...

Evet sanirim HaberCi. Ancak Turkiye'de iletisim araclarinin girmedigi bir koyde yasasak o zaman da duymama serefine erisiriz sanirim:) Tabii ozgur kiz sarkisini soyleye soyleye kirsal alana gezmeye cikmazsa:))

Anonymous said...

EEee özgür kız bu her an heryerden çıkabilir.

büyük şehirde olunca sanki hiç öyle bir köy yokmuş gibi sanıyor insan.Ama bu kuşgribi vesilesiyle bir defa daha anladığım bir gerçek var ki;Tr. büyük şehirlerden ibaret değil.

Forumda da yazdığım bir konu:

''Fatma Özcan'ın ölümünün ertesi günüydü sanırım.Tv de haberi vardı,gözüm takıldı.

Nüfusta 12 gerçekte 16 yaşında bi can...
Onu insan sayıp vaktinde bile kaydetmemişler nüfusa diyordu.

Hayatında köyünden bir defa bile çıkmamış,Ne şehir görmüş, ne deniz,ne de kalabalıklar...
Bir defa köyünden çıkmış onda da hastaneye gitmek için ama geç kalarak...

Babası''param yok,ölecekse burda ölsün!'' diyerek hastaneye götürmemiş bile,son anda gidince de yaşama şansı kalmamış...


O zeytin gözler, o masum yüz hayata veda etmiş,bilmediği görmediği ve yaşamadığı bir çok şeyi geride bırakarak...
Ne kadar halsiz , ne kadar ümitsiz di son görüntülerinde...

Fakında olduğundanmıydı ikinci sınıf insan sayıldığının acaba?
Babası onu insan saymamıştı bile...

Bilmemek,görmemek,yaşamamak dahamı iyiydi acaba,yoksa bizim gibi olmak mı?

Bilemiyorum....''


Bilemiyorum...

tahin said...

Babasi insan saymadigi gibi devlet de insan saymiyor ne yazik ki. Zenginler de insandan saymiyor, buyuksehirin ya da ulkenin bati bolgesinin steril hayatini suren beyaz Turkleri de pek insandan saymiyor. Cunku "onlar" hatirlanmiyor, varligi bilinmiyor.. Geri kalanlarimiz fanuslarimizda mutlu mesut yasiyoruz... Nereye kadar?

Anonymous said...

Büyükşehirde de olsak bir doğu batı ayrımının minyatürü yaşanıyor sanki.Akmerkezi gezen biri kendini europa'da zannedebilir.Birde varoşlara yapsa o ziyareti sanırım ağzı açık kalır.Doğudakinin minyatür hali gibi....

Editör said...

nil'in kendi yazip besteledigi diger sarkilarini biliyorsaniz eger, bu sarkiyi yadirgamazdiniz... ona has bir sarki bu zaten... klip ise bir izleyici tarafindan amatörce cekilmis görüntülerden olusuyor... sanirim kendi dinleyicisini/izleyicisini ödüllendirmis böyle yaparak...

Ama genel olarak ici bos bir sarki erkeklere laf atip duruyor zaten orada, ne geregi varsa :)

ladybird said...

Tek yadirgayan ve elestiren ben degilim hasanali,
asagida ki linkte ki yorumu oku istersen;-)

http://www.vebihamdik.com/text/?id=222#comment-653

Anonymous said...

aynı zamanda köşe yazarı değil de, şarkıcılıktan hatta reklamcılıktan şarkıcılığa oradan da köşe yazarlığına geçti. görün işte türkiyede kimlerin köşe yazarlığı yaptığını...