Sunday, April 01, 2007

kaybedilen..

Photo taken by my friend Bob

8 comments:

Anonymous said...

an excellent picture!
that's really what we've lost lately... and we're here in the hope that we may find it here...

Anonymous said...

Nereye kaybolmuştur?

ladybird said...

Thank you. Although each individual would come up with a different meaning the photo is interpreting my present feelings..

I can give you a link to other photos that my friend has taken if u'd like.

We all loose different things in life and every one is in search of something.. What r u searching Mr Wise?

ladybird said...

sevgili ressam,
koptugu yeri bulmaya...

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ladybird

Bahsetiğiniz linki alabilir miyim lütfen.. diğer çalışmaları da görmek istiyorum.

Arkadaşınızın bakış açısı, olayları yorumlama kabiliyeti dikkatimi çekti. Belki, bir umut.. diğer resimlerde de bu ince zekayı tahlil edebilmeyi diliyorum.

Pek az insan kaybedileni bu şekilde tasavvur edebiliyor. Çoğu kimse.. kaybedilenin arkasından hakaret etmeyi, ve çirkin konuşmayı yeğliyor gibi.

Bu manzara, benim penceremden görüneni tabi.. belki de dünyanın toz pembe yanında yaşamıyorumdur. Sizler olumlu düşünebiliyorsanız, ne mutlu..

Anonymous said...

UÇAN BALON
Küçükken uçan balonları çok severdim. Nadiren alabildiğim için olsa gerek, kıymetliydiler. Kaybetmemek için sıkı sıkıya bağlardım bileğime. Bir süre sonra uçan balonların havası kaçar. Bir sabah uyandığında bakarsın balon yerde. Eski cazibesi kalmamıştır. Yine de patlayana kadar oynardık. Patladığında balonla yollarımız ayrılırdı.
Bir de kaçan balonlar vardı. Çocukların ellerinde, çocuklar çok mutlu. Fakat bir anlık dikkatsizlik… Balon kaçıvermiş. Bir daha yakala yakalayabilirsen. Kaçan balonlar da çok etkileyicidir. Tutamamışsın, elinden kaçırmışsın. En heyecanlı yerinde aniden film bitmiştir. Bir süre peşinden bakarsın. Geri gelmeyeceğini bile bile. Sonra gözden kaybolur. Bulutların arasına karışır. Hep merak ederdim. Acaba bir başkasının eline mi geçer diye. Benim elime hiç geçmedi bu kaçan balonlardan. Kim bilir belki tenha bir yerde aldığı bir darbe sonucu patlayıvermiştir.
Hayat da böyledir işte. Heves edersin, alırsın. Sonra ya havası kaçar veya uçup gider. İlk günkü heyecan kaybolup gider. Uçan balonlu günleri hatırlayıp mutlu olursun. Ne mutlu gariplere…

DARMADAGIN said...

ucup giden bir kalptir derinliklerden kopup sonsuz maviliklere uzanan

bazen geri dönsün diye bekledigin hayal edip umutla kapında bekledigindir...

( gecmis kandilin mübarek olsun )

rainbow

ladybird said...

Buyrun Kazim bey..
beautifulworld tahlillerinizi bekliyorum.

Kaybedilen ardindan hakaret etmeyi, kotu konusmayi tasvip etmiyorum. Bir seyleri kazanmak icin bir seyleri kaybetmek gerektigine inaniyorum. Dolayisiyla kaybettigimizde bize pek cok tecrube kazandirmistir.

Genelde toz pembe bakiyorum hadiselere dogru..

sevgili noname,
ne mutlu gariplere gercekten.. Ipin ucunu kacirdiktan sonra yakalamasi cok zordur hatta imkansizdir.. kaybedilen balonun yerini doldurmak icin her yerde arar ama aynisini bulamazsin. Cozum nedir bilmiyorum henuz ancak bir arkadasim "kalbine uçucu sevgiler koyarsan böyle yele kaptırır sonra da arkasından bakar kalırsın" demisti.. haklidir belki..

sevgili darmadagin
sen niye dagildin boyle, hayirdir ?:)

geri donsun diye bekledigin.. ozledigin bir balonun olmasi da guzeldir herhalde..beklerken ustadin su siirini okursun..

****
gecti istemem gelmeni
yoklugunda buldum seni
birak vehmimde golgeni
gelme artik neye yarar..