Tuesday, April 24, 2007

Klasik muzik esliginde..



6 comments:

NeLLy said...

daha dun klasik muzik duydum bi ara, kendimi yolculukta gibi hissettigimi fark ettim. nedir hikmeti bilmiyorum ama hep yolculuklarin muzigi gibi gelir bana. ucak yolculugu en cok. boyle yalniz, sessiz..

Bâd-ı Sabâ said...

@

Klasik müzik güzeldir.. burada çalan kimdi ama :-/ buna takıldım, hani bi(r)şey kaybedip de bulamazsınız ya, öyle.. neyse, vazgeçiyorum :)

Buna da bir bakın(ız).. sağ klik, farklı kaydet :P

Şu ördekleri kaçıran çocuğu hiç sevmedim.. bir de, trafiğin soldan oluşunu ! sağda araba kullanmaya alışmış birisi olarak garip 'sedim.

Tuhaf geldi bana, kesin kez kaza yaparım.. . hem bana pek mantıklı da gelmiyor. Sağdan gitmek daha akıllıca, diyorum..

Aman haa, sen soldan gidesin Ladybird :-)

* * *

Şimdi de bir reklam..

Adalet ve Kalkınma Partisi cumhurbaşkanı adayını, Abdullah Gül olarak açıkladı. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

İyi günler,

Anonymous said...

garip geldi soldan araba kullanmak, çarptı çarpacak dedim, sonra uyandım:)

böyle soldan soldan geldiler üzerime sanki:p

NeLLy said...

onbes kez filan o hizda how are we gonna bring them back now demeyi denedim.. yok, diyemiyorum :)

ladybird said...

Sen nerelerdesin simdi Nelly? Tr'ye gidip geldin mi? Klasik muzik esliginde tabi..:P

Bay Mizrak, o gun radyo dinliyorduk.. Kim oldugunu hatirlamiyorum simdi.. Ordekleri kaciran cocuga bende kizdim..

Bende Tr'ye geldigimde sizin trafigi cok garipsiyorum. :) Cok zor araba kullaniyorum.. Istanbul trafiginde ozellikle yanimda biri olmazsa kullanamiyorum cunku yollari bilmiyorum.. Hem yollara hem farkli serite hemde cambaz soforlere ayni anda konsantre olmak cook yorucu.. Bir de karsidan karsiya gecerken ilk gunler zorlaniyorum cunku burada once saga bakiyoruz.. Orada da oyle yapinca her an tehlike teskil edebiliyor :D
Bir keresinde otobus altinda kalacaktim.. Allah korusun.. Trafigimiz sagdan ama cok duzenli.. Cok memnunuz.. ;)

Parca icin mercy..

lol g.u. gel seni misafir edelim :P

nellycigim,
Benim isim telefonda.. Daha once bahsetmistim.. Ne kadar cok konusursam ona gore (dk hesabi) kazaniyorum.. Duyanlar yavas konus, gorusme uzasin daha cok kazanirsin diyor ama yok olmuyor.. Aliskanlik iste ;)

Anonymous said...

tr'ye geldim, hala da burdayim. yolda az muzik cok gevezelik yaptim. yanimda yasli bir budist amerikali kadin vardi. nedense budist deyince zaten aklima hep yasli insanlar gelirdi :)

leydicim ben sanki sana bi mail atmistim? bekleriz buralara.
sevgiler.