Thursday, February 01, 2007

kimse bilmez..

"seher yeli eser yirtar etegini gülün
güle baktikca cirpinir yüreği bülbülün
sen şarap içmene bak,
çünkü nice gül yüzler
kopup dallarindan toprak olmadalar her gün"

"bu yildizli gökler ne zaman basladi dönmeyene
zaman yikilip gidecek bu güzelim kubbe
aklin yollariyla ölçüp biçemezsin bunu sen
mantiklarin, kiyaslarin sökmez senin bu işte"

"bulut gecti, gözyaşlari kaldi cimende
gül rengi şarap içilmez mi boyle günde?
bugün bu çimen bizim, yarin kim bilir kimgezecek,
bizim topragin yeşilligince"

Omer Hayyam

5 comments:

güzel için... said...

ben Zuhal Olcay'ın yorumunu da çok sevmiştim. gönlünüze sağlık, hatırlattınız. ingilteredeymişsiniz, biz de :) çok sevindim :)

ladybird said...

Az once yazdigim uzun yorum toz bulut oldu uctu..:( Neyse pes etmek yok..! :o)

Merhaba tekrar :D
Zuhal Olcay'in yorumu da guzel fakat bu bana ilk dinledigimde bugulu gelmisti ;) Hatirla sevgili dizisinde dinlemistim bu parcayi ilk. Guzel dizi.. Seyretmiyorsan tavsiye ederim.

Ben kuzey Londra'da yasiyorum. Sen neredesin? Ne zamandir buradasin ve ne yaparsin uk'de? :)

Gorusmek dilegi ile.. Sevgiler..

ladybird said...

akillara zararmis bu parca.. :)

güzel için... said...

biz bristol'dayız. oldukça güneyde :) eşimin işi dolayısıyla, nasip. buyrun gelin, bekleriz :)

ladybird said...

Davet icin tesekkurler. Ins. diyelim, Biz de sizleri bekleriz.. ;)