Friday, February 23, 2007

Kiz babasi :)


6 comments:

Anonymous said...

:))))

Cok iyi ya...
Kiz babasi olmak kolay mi?
Hani insan düsünüyorda,okut , büyüt yetiskin bir evlat olsun, sonra da gitsin elin adami/kizi alsin...
Hmmm :)
Tursu kurmanin bir formülü olmali, bu formülü 85 dogumlulardan itibaren uygulamali tabi :-P

NeLLy said...

bu karikatur hakikaten gordugum en iyi karikaturlerden. 'kiz babasi' daha baska nasil anlatilabilirdi ki.
canim babam. tursumu kurcaksa da kursun valla ;)

Hayâl said...

İlahi ladybird :)))))....Pazar pazar güldürdün beni :)))Rabbim de seni güldürsün inş...

Uzun zamandır bloglara uğrayamıyordum yoğunluktan..Bugün pazar,işler sakin...Eski dostları ziyaret edeyim dedim...İyi ki de demişim hoş bir başlangıç oldu:) Bundan sonra daha sık geleceğim inş...

Selam, sevgi, dostlu ve dua ile...

ladybird said...

Ben de ilk gordugumde kendi babami. ozellikle bana (ilk cocuk) karsi tavirlarini hatirladim. Deneme tahtasi olan bendim. Cumhurbaskaninin benim kadar iyi korumasi olmamistir :P

Havuza gitmek isterdik.. Bunun icin kiz kardesimi aglatirdik, izin koparabilmek icin.. beni elinden tuttugu gibi banyoya goturur kuveti gosterir "bak kizim ne guzel kuvetimiz var, icine suyu doldurun yuzun" derdi. ;D ahh ahh.. daha neler neler.. babalarin tutumu dizilerede yansiyor. cok keyifle izliyorum. :) monaruz sen simdiden oyle hamur isleri, pastalarla ugrasirsan formul bulunsada sende islemez. haberin olsun :P

mervecigim, sende hasret de var tabi. sende mona gibi tursuluga uygun degilsin :P hic heveslenmeyin :O)

yuzumuzden tebessum eksik olmasin hayalcigim. gulelim, guldurelim.. ;) Uzun zamandir bende hem kendi hem diger bloglari cok ihmal ettim. firtina gibi bir baslangic yapmali tekrar :)

sevgilerimle..

Anonymous said...

:-P
Ladybird askolsun ya, ben niye turculuk olamiyorum :))
O kadar da ugrasiyorum halbu ki;)

ladybird said...

ask olsun demissin.. amin diyorum.. :D