Saturday, January 21, 2006

Film, Film, Film

Organize isler Londra'yada geldi..Cumartesi gunu seyrrettim..Cok fazla beklenti icerisinde gitmedigim iyi olmus..Filmin en guzel yani gurbette yasayan bizler icin Istanbul manzaralari idi..Bu goruntuler disinda filmin hic bir yerinde korku ya da heyecan hissedemiyorsunuz..akiciligi yok, farkli bir konu islenmemis..

Sinema'dan cikarken komedi, macera, romantik korku filmi mi? anlayamadim..Cem Yilmaz ve Yilmaz Erdogan ikilisinin oynadigi bir filmin kahkaha bombardimani olmasini isteriz ama beklenildigi kadar komik degildi.. sadece bazi sahnelerde gulmem gerekiyormus gibi hissederek guldum diyebilirim:)
Filmde rol alan Umut isimli kizin en sonunda iki ceteyi nasil plan kurdugunu ve bulusturdugunu daha detayli anlatabilirlerdi..Cok net degildi o bolum..

Sonunda Yilmaz Erdogan'in nefret ettigi eski esi ile birlesmesi de husran oldu benim icin..Turk filmi seyrettigimi unutmus bir an farkli son ile biter diye hayal etmistim..Cem Yilmaz filmin basinda ve sonunda cok az oynamis hesapta ciddi rolde ama en cok ona guldum.. Farki adam dovme teknikleri komikti dyebilirim:)
Bu film yonetmen ve oyuncular sayesinde seyrediliyor ve para kazaniliyor.Kisaca hatirda kalan bir konusu yoktu ama yinede seyretmezseniz pek bir sey kacirmazsiniz, seyrederseniz de cok fazla pisman olmazsiniz...

Theimam'i sinemaya geldiginde gidemedigim icin bosuna uzulmusum..Bilgisayara indirip izledim..Konu gercekleri anlatsada husrana ugradim..Esref Ziya oyunculugunu gelistirmesi lazim..Film pat diye bitiyor, reklam arasi gibi..the end yazisindan sonra insan dusunce alemine dalmak istiyor....

2 comments:

Anonymous said...

hmmm.. yakinda bu blog'u da inceleyebilirim. guzel blogmus.

;)

ladybird said...

Hosgeldin Ruya Halacoglu,
Inceleyeceksen bir seyler ekliyim tembellik yapiyorum bu ara:)