Friday, January 20, 2006

Erol Evgin'den

Herkesin bir cocukluk aski olmustur herhalde..Benim cocukluk askim Erol Evgin idi..Bir gun peruk taktigini ogrendgimde bir anda sogumus TV ekranlarinda gordugumde kafanmi cevirmeye baslamistim..Seneler sonra tekrar dinliyorum..Soyle diyor;

Ben Imkansiz Asklar Icin Yaratilmisim


Bir yumak sarar gibi geçtim acılardan
Bir kilit yüreğimde, bir demir kapı
Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim
Belki de aşk dediğin erişilmez olmalı...

Ben imkansız aşklar için yaratılmışım
Ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı....
Kayboldum kuytusunda yalnızlıkların
Yaşadım en karasını sevdaların

Sensizlik bir ok gibi canıma saplanlamalı
Coşmalı yanardağlar, kasırgalar kopmalı
Aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı
Elbette aşk dediğin böyle olmalı

Ben imkansız aşklar için yaratılmışım
Ne kavuşmayı bilirim, ne unutmayı...
Kayboldum kuytusunda yalnızlıkların
Yaşadım en karasını sevdaların

3 comments:

tahin said...

Tanidigim pek cok yasitimin cocukluk askidir Erol Evgin:) Kendisinde kucuk kizlari ceken ne vardi acaba:) Sanirim iyi bir "baba imaji" kucuk kizlari kendisine asik ediyordu:) Ya da erkeklerde yuz guzelligi alaninda Turkiye ortalamasinin biraz ustunde olmasi miydi onu bu kadar cekici kilan:) Ama neden genc kizlar degil de illa kucuk kizlar? Kizlar sapik miydi?:) Freud amca bu ise ne diyordu?Hangi bastirilmis duygularimiz su yuzune cikmisti:))) Uzun hikaye. Neyse olsun, ben peruklu da severim Erol Evgin'i:)

tahin said...

Bu arada; Merve'nin son yazisina yorum bekliyorum senden:))

http://silikseksekcizgisi.blogspot.com/

NeLLy said...

bana gore bu sarki gelmis gecmis en guzel sarkilar arasindadir.

erol evgin'i severim ama peruk taktigini bilmiyordum. simdi oglunun asik oldugum dazlakligindan da suphe etmeye basladim iyi mi ;)