Thursday, July 05, 2007

Cumaniz hayr ola..

İlâhî! Sen benim Rabbimsin, ben Senin kulunum. Sen Hâlıksın, ben mahlûkum. Sen Rezzaksın, ben merzûkum. Sen Mâliksin, ben memlûküm. Sen Azizsin, ben zelîlim. Sen Ganîsin, ben fakirim. Sen Hayysın, ben meyyitim. Sen Bâkîsin, ben fâniyim. Sen Kerîmsin, ben leîmim. Sen Muhsinsin, ben âsiyim. Sen Gafûrsun, ben günahkârım. Sen Azîmsin, ben hakîrim. Sen Kavîsin, ben zayıfım. Sen Mu’tîsin, ben dilenciyim. Sen Emînsin, ben korkudayım. Sen Cevâdsın, ben muhtacım. Sen Mücîbsin, ben duacıyım. Sen Şâfîsin, ben hastayım.

Sen benim günahlarımı mağfiret et. Beni cezalandırma. Hastalıklarıma şifa ver, yâ Allah, yâ Kâfi, yâ Rabbi, yâ Vâfî, yâ Rahîm, yâ Şâfî, yâ Kerîm, ya Muâfî. Benim bütün günahlarımı bağışla. Benim bütün dertlerime âfiyet ver. Beni ebediyen rızâna mazhar et. Rahmetinle, ey Erhamürrâhimîn.

6 comments:

Bâd-ı Sabâ said...

..ecmâin,

Anonymous said...

Yarab!
Bana mal verdiğinde saadetimi alma
Kuvvet verdiğinde aklımı alma
Başarı verdiğinde tezavumu alma Başardığım zaman gururuma yenilmeme izin verme
Başarısız olduğumdada kötülüğe düşürme
Aksine daima başarısızlığın başarıya giden yol olduğunu hatırlat
Affetmenin en büyük kuvvet olduğunu öğret
İntikam sevgisinin zayıflığın en büyük göstergesi olduğunu
İnsanları kırdığımda özür dileme cesaretini ver
İnsanlar beni kırdığında affetme cesaretini ver
Kendimi sevdiğim gibi insanları sevmeyi öğret
Ve kendimi hesaba çekmeyi öğret insanları hesaba çektiğim gibi
Hakkı hakikatı söylememe yardım et

Cumanız müberek olsun

suveyda said...

amin inş balböceği.
dualarımızın kabulüyle
hayırlı cumalar...

Anonymous said...

Amin, ecmain...

Bâd-ı Sabâ said...

@ Mehmet Abi

"Kuvvet verdiğinde aklımı alma"

Kuvvet sahibi olunca, mazlumun sözünü dinlemez oluyorum..

"Başarı verdiğinde tezavumu alma Başardığım"

Başarılı gördüğümde kendimi, ayaklarım yerden kesiliyor.. hiç kimseyi tanımıyorum.

"Aksine daima başarısızlığın başarıya giden yol olduğunu hatırlat"

Başarısız olunca, sebeplerine karşı öfke duyuyorum..

"Affetmenin en büyük kuvvet olduğunu öğret"

Affetmek mi.. ne kadar zordur affedebilmek, büyüklük gerekir; işte o kuvvete sahip olamamak aczimdir.

"İntikam sevgisinin zayıflığın en büyük göstergesi olduğunu"

doğru bir söz.. düşününce, intikam hissinin sevgisizliğe delil olduğu görülüyor; tokat gibi çarptı yüzüme :(

"İnsanları kırdığımda özür dileme cesaretini ver"

eskiden öyleydim.. ama, özür diledikçe kıymetimi kaybediyor olduğumu gözlemledim.

artık, gülüp geçiyorum.. kötü kalpli bir insan olarak bilinmeye razı olmayı öğrendim, her ne kadar acı olsa da.

"İnsanlar beni kırdığında affetme cesaretini ver"

cesaret edelim de, bizi yine incitsinler di mi :)

"Ve kendimi hesaba çekmeyi öğret insanları hesaba çektiğim gibi"

İnsanları hesaba çektiğim gibi :(

"Hakkı hakikatı söylememe yardım et"

bu, şu demek oluyor sanırım.. önce anlamamı sağla, temin eyle; nûr'una yaklaşmama müsaade ver, yardımcı ol. yoksa, söyleyebilmek mümkün mü ki :(

..acizane âmin diyorum duânıza, her sabah üç defa okunmasında fayda var;

gün boyu yanlışa düşmekten sakındırması ümidiyle ;)

ila ahir, gaye tefekkür..

saygılarımla,

Anonymous said...

Ecmain... Yarab ben senin yaradıgın aciz bir kulum ben bilirim hayır ve şer Yaradanımdan.Yaradan,öldüren ve tekrar diriltip hesaba çekecek olanda yaradanımdır ve bunu bilir başımı önünme egerek kalbimi titretir Yaradanımdan merhamet dilenirim Rabbim bana yardım et, Yarabbim bilirim tövbe etsem hemen kabulündür çünkü Yücesin Rabbim ama ben affedilmemekden degil tekrar tekrar tövbe etmekden korkuyorum ve görüyorum ki biz tövbe etmekden utansakda RAbbimiz merhametinin çömertliginden eksik bırakmıyor biz.

general_1142-mail