Thursday, January 11, 2007

Jumuaah Mubarak

"you are not a charity, nor political party, nor a body of positivist with limited purposes. You are a new soul going through the whole Ummah, reviving it by the Qur'an. You are a new light spreading to remove the darkness of materialism, through knowing Allah. You are a loud voice resonating the message of the Messenger, God's peace and blessings be upon him. It is fair and right to feel that you carry that burden, which people deserted." At this point the Imaam raised his voice and said: "Do not give up hope, as despair is not of the Muslim character. Today's facts are yesterday's dreams. And today's dreams are tomorrow's facts. Still there is a plenty of time ahead of us...”

Al Shaheed Imaam Hassan Al Banna (rah)

8 comments:

suveyda said...

yupppiiiiiii, ben geldim:))

hayırlı cumalar leydim.
bin defa dedim ki sana bunun tercümesinide yaz.kızdırıyon beni ya:)
ben yazıya yazı demem, yazıyı anlamayınca.

gittim:(

ladybird said...

sana da hayirli cumalar suveydacigim, bende sana kac kez ogren su ingilizceyi dediydim:P

Bâd-ı Sabâ said...

İslâmiyeti karalamak için ellerinden geleni ardına koymayan tek dişi kalmış canavar timsali medeniyetlere karşın yapılmış büyüleyici bir konuşma..

K.Mızrak

* * *

Bugünün gerçekleri, dünün hayalleriydiler.. Ve bugün sahip olduğumuz hayaller de, yarının gerçekleri olacaktır.!

Bir geçmiş kaybedilmiştir denilebilir dostlarım, fakat geç kalınmış bir gelecekten asla söz edilemez..

* * *

Hayırlara vesile bir Cum'a günü dilerim herkese.. Selâm ve duâ ile...

Bi ismi Allah,

Anonymous said...

merhabalar, yine ben :) arkadaşlar ben Ladybird'in özel kalemiyim. Kendisi malumunuz yoğun olduğu için çeviri işlerine pek vakit ayıramıyor. Laydbird'in bugün kü cuma mesajını aşağıda silere veriyoruz:
Sizler ne bir vakıf, ne bir siyasi parti ne de sınırlı amacı olan bir kuruluşsunu.Siz, gücünü Kuran-ı Kerim’den, bir bütün olarak Ümmet yoluyla alan yeni bir ruhsunuz. Siz, yaradanınızı öğrenerek materyalizmin karanlığını ortadan kaldıran yeni bir ışıksınız. Siz, Peygamber’in(sas) adını heryere duyuran bir sessiniz. Bu yükü taşımanız doğru ve hayırlıdır. İşte bu noktada İmam sesini yükselterek: “Umudunuzu kaybetmeyin, ki üzüntü Müslamanın karakteri değildir. Bugünün doğruları dünün hayalleridir ve bugünün hayalleri yarının gerçekleridir. Önümüzde bize yetecek kadar yeterli zamanımız da vardır."

Hayâl said...

Çeviri için teşekkürler...Anlamı çok güzelmiş gerçekten...

“Umudunuzu kaybetmeyin, ki üzüntü Müslamanın karakteri değildir. Bugünün doğruları dünün hayalleridir ve bugünün hayalleri yarının gerçekleridir. Önümüzde bize yetecek kadar yeterli zamanımız da vardır."

Özellikle burası muhteşem...

Ladybird'cüm sence bugünün hayalleri yarının gerçekleri olacak mı?

Anonymous said...

bende cok sevdim: bugunun hayalleri yarinin gercekleridir...

Anonymous said...

hayirdir arkadaslar ses seda yok :)peki ya sen ladybird hanim.? kac cuma gecti hala ayni yazı duruyor. neyse bu sessizligi de bozmus oldum, umarım rahatsiz etmedim. bye.

ladybird said...

bugunun hayallerinin yarinin gercekleri olabilmesi icin once hayal kurabilmeli degil mi?