Friday, January 26, 2007

bes bilinmeyenli ladybird

suveydacigim beni yarim yamalak mimlemis.. :P onun guzel hatiri icin 5 madde halinde hakkimda bilinmeyenleri yazmam gerekiyor. ermm hmm hummmm kem kumm.. :P

1) hic bilinmeyen sirlarimin bilinmesini istemem..

2) her dogruyu soylemem dogru degildir..

3) çok hizli araba kullanirim, trafikte yanimdan gecmeyin (bu ozelligimi bilen varsa bilmeyene soylesin :P :)

4) uzman terapist olabilmem icin toplam 70 seyans terapi almam gerekiyor. ihtiyacı olanlar şimdiden yer ayirtsin. iki seans alana ucuncu bedava boyle de bir kampanyamiz var.. :D

5) icinde çok guzel hayaller olan valiz ticareti yapiyorum..

okuyucularimin arif oldugunu dusunerek cevaplari kisa ve oz yazdim.

mimlemek istediklerim ise; gonul pinari, Feyzacigim ;), nelly, monaruz, ay, rosygarden, ayse ve guzellik uykusu. :0)

hurmetler efendim..

16 comments:

Güzellik Uykusu said...

1-) eerm 1 (anlayan anlar)
2-) güzellik uykusu pembe ile yazılmış pembe rengi hiç sevmez.
3-) hız yapanlardan nefret ediyor.
4-) anne düşkünü.
5-) postmodern forever...

ladybird said...

6) mizikci :P

Güzellik Uykusu said...

7-) paranoyakmış bi de:)

ladybird said...

8- anlama özürlü :P

Anonymous said...

ben kırmızıyı sevdim :)

Anonymous said...

Ladybird, mimleme salgınından sayende ben de nasibi aldım ama gereğin de yerine getirdim.

Bakıyorum da burada renkler ve zevkler de tartışılıyor.

O zaman ben de GÖNÜL YEŞİLİ diyorum.

suveyda said...

amaninnnn
biri beni kaleee almış:)
cevaplardan memnun kalmadım, ayrıntı istiyorum:)

suveyda said...

yarım yamalak ha
duymamış olayım:)

sen kaybol, sonrada zeytinyağı gibi üste çık.

akıllara zarar cümleler:)

Anonymous said...

merhaba iyi geceler;
bilinmeyen hakkimda?
neden saklayayim ki...

NeLLy said...

iyi de lady'cim bu beslinin dorduncusu haricindeki 4'unu biz zaten biliyorduk?? cık yani bosuna heyecanlandim ;)

turuncu di mi nelly'nin rengi? mmm cok guzel.

hakkimda kimsenin bilmedigi seyi soyliyim:
su anda ne agzimin tadi kaldi ne gozumun feri. cok fena nezleyim. gecen hafta griptim bogazim kotuydu filan, tam gecti derken simdi de nezle basladi ki gozumden yaslar geliyor burnum durmaksizin akiyor. gunde elli kez filan hapsiriyorum. burnum tikali ayrica, zor nefes aliyorum. evden disari cikmak istemiyorum, ilac almaya bile gidemedim. yatagin icinde boyle kucagimda bilgisayar, arasira basimi duvara yasliyorum gozlerimi kapiyorum.. uyumak bile cok zor..

evet bu bilinmeyeni ifsa etmekten mutluluk duyduk. sebep olana minnettariz :o)
cok sevgiler.

rosygarden said...

Ladybirdcüm s.a.
Nezamandır uğrayamıyordum bir uğrayayım dedim baktım ki beni mimlemişsin amma velakin bu cahil kardeşin mimlenince ne yapacağını bilmiyor. Şincik ben sobelendim mi? ebe ben miyim :) Bak ebe bensem o zaman mızıkçılık yapıp küzerim ha:) Hem niye ebe ben oluyorum, başkası olsun :) Noluyor? Mimlemek de ne demek? İyi bişi mi kötü bişi mi :)Napcamı söleyin nolurrrr....

Anonymous said...

bende merak ettim mimlenmeyi, ayrica ben lady in kiz kardesi olduguma gore, onu benden iyi taniyan yoktur, siz gelin bana sorun onu

ladybird said...

herkese tesekkurler..

rosycigim, bu bir cesit sobe oyunu.. yapman gereken hakkinda 5 tane bilinmeyeni bizlerle paylasman.. yok olmaz kendimi ifsa etmem dersen sorun degil, seni azat ederiz.

sevgili kiz kardesim nasilsin ?:) blogger de ip no yasaklanabiliyor biliyor muydun?:P

nelly; arzu edersen sadece sana ozel kimsenin bilmedigi bir maddeyi mailine gonderebilirim :P ama sok olacaginin garantisini simdiden veririm:D

herkese selamlar..

NeLLy said...

ben kolay kolay sok olmam. cok merak ettim gonder bakalim neymis 8)

Anonymous said...

Assolistler en son uyanirmis:)

Uzuuuun zamandir yoktum, ama biri benim cimdikledi, pardon mimledi:)

geldim...

Mevzuya fransiz, alman, ingiliz kaldim.

Ama ne cikar.

sevgili LADYBiRD ILE SÜVEYDA ya selamlarimi gönderip, söyle bir sarilayim:)

yeter..

NOT; Ay lav yu kizlar :)

Anonymous said...

Sonunda olayi anladim :))

1. saygisizliktan ve bencillikten hoslanmaz.

2. herseyi herkesle paylasmaz.

3. yalnizca nefret edilmesi gereken seylerden nefret eder.
nefretini kazanacak birsey yapmissaniz, onu edebediyyen kaybetmissiniz demektir.

4. harflere asiktir.

5. hayatinda üc tane mucize yasamak istiyor.

Ve bu satirlari yazarken o diledigi mucizlerden biri olsun diye dua ediyor.

duanizi esirgemeyin lütfen.