Friday, December 30, 2005

Turk Sinemasindan Secmeler

- Güzel olduğunuz kadar küstahsınız da.

- Anneciğim, ben bu amcayı çok sevdim, Ona baba diyebilir miyim?

- Neden ağlıyorsun anneciğim? Hayır yavrum ağlamıyorum. Gözüme toz kaçtı.

- Seni sevmiyorum, seninle oyun oynadım, bunu anlamadın mı hala.

- N'olur gerçeği soyleyin doktor yaşayacak mıyım?

- Hayır siz kovmuyorsunuz, ben vazifemden istifa ediyorum.

- Aman tanrım, göremiyorum... Göremiyorum.. Kör oldum.

- Görüyorum... Görüyorum..

- Evlenince pembe pancurlu bir evimiz olacak.

- Aman Allahım, ne kadar mesudum.

- Hayır.. Durun..! Kemal sucsuzdur.. Aradığınız suçlu benim !

- Bizim bu dunyada yaşamaya hakkımız yok mu be hakim bey abicim. Ha?

- Bu ses.. Bu ses.. Olamaz, git.. Git buradan..

- Vücuduma sahip olabilirsin ama ruhuma asla.

- Üstlendiğin vazife cok mühim Kemal, bu gorevi layıkıyla yapacağından eminim.

- Sizi ebediyete kadar bekleyeceğim.

- Lütfen haddinizi biliniz.

- Metanetinizi muhafaza ediniz. Tanrıdan ümit kesilmez.

- Tanrım ne kadar bedbahtım.

- Babanın kanını yerde koma oğul.

-İşte bana yazmış olduğun aşk dolu mektuplar. Meğer hepsi yalanmış. Al bunları.

- Hayır Tamer... Olaylar sandığın gibi değil.

- Fakirsin sen.. Fakir.. Fakir..

- Beni paranla satın alabileceğini mi sandın?

- Bu resimdeki amca kim anne?

- Sen kaç yiğidim, ben onları oyalarım.

- Biliyordum.. Ölmediğini biliyordum Rıfat.

- Oh ne saadet.

- Yaa Justinyanus, işte buna Osmanlı tokadı derler.

- Yettim yiğidim.

- Saadet dolu yuvamıza kara bir gölge düsürdün.

- Ben artık yarım bir insanım.

- Çocuğumun ameliyat parası için yaptım herşeyi.

- Ağlamak istiyorum.

- Demek ikimiz de aynı kadını sevdik.

- Demek aşkımız bir yalandı.

- Tanrım neden, neden ben!

3 comments:

Anonymous said...

Güzel olduğunuz kadar Küstahsınızda!!!!

ladybird said...

Sen buralarda ne geziyorsun ;Pp

Bâd-ı Sabâ said...

Gülmek 'ten öleceğim, Şimdi.. yâ, Hû :P el amân :)