Thursday, December 29, 2005

Hello Blog ;)

9 comments:

Av. Ertuğrul Harman said...

hayirli olsun.

ilk comment benden olsun. :)

Anonymous said...

öncelikle kendisine hayırlı olsun diyor ve burasını hazırladıgı icin kocaman bir aferini de eklemeden gecemiyorum :)

yeni ekleyecegi objelerle yazılarla burasının bir " ladybirdland " haline geleceginden eminim... sevgili böcüge basarılarının devamını diliyorum...

love from istanbul

ladybird said...

Cok tesekkur ederim.. Her zaman beklerim.:)

Anonymous said...

canım Yasemin.heryaptığının her zaman arkasındayım.her yaptığın herşeyin gibi harika.bu çalışmanıda nefis buldum.Başarılarının enerjinin ve geniş yüreğinin yeni yıldada gönlümü aydınlatmasını diliyorum.Tüm hayırlı işlerinde üstün başarılar...

ladybird said...

Bunlar ne guzel dilekler boyle..Cok tesekkur ederim. Sizler gibi dostlarim oldukca devami gelecektir insaAllah..Her zaman bekliyoruz efendim..(yanlis anlasilmasin, ovgulerinizi degil ziyaretinizi:p)
:))

Anonymous said...

Selamun aleyküm...
Değerli Jasmin, öncelikle böyle güzel bir çalışma yaptığın için seni kutluyorum.. Gezerken, o sıcaklığı hissettim desem yalan söylemiş olmam. Çok tatlı, şirin ve güzel bir çalışma olmuş... Ellerine sağlık diyorum...
Kendine çok iyi bak, çalışmalarına devam etmen temenni ve duası ile..
Birlikte nice güzel çalışmalar yapmak üzere Allah'a emanet ol...

ladybird said...

Aleykum selam

Dualar ve dilekler karsiliklidir..Allah razi olsun..

Anonymous said...

kambersiz düğün olmayacağı gibi Anarshi siz yorumda olmas.....

Anarshi

Unknown said...

ya arkaplanda çalan müziği çok sevdim başkaları var mı?